Jan Ambers Geplaatst: zondag om 15:16 Geplaatst: zondag om 15:16 Tijdens m'n surftochten ben ik op een side terecht gekomen waar de kontankt eilandjes van de AB op een velpapier te koop waren. Is hier iemand die ervaring heeft met dat spul, grootte, kleefvastheid electrisch kontakt? Mijn ervaring met silicone rubber is dat het een moeilijk kleefbaar goedje is!
Frans B Geplaatst: maandag om 20:50 Geplaatst: maandag om 20:50 gewoon in de recycling en een nieuwe kopen...... System Administrator (niet van deze site)
kees321 Geplaatst: maandag om 21:07 Geplaatst: maandag om 21:07 Interessant, ik probeer me er een voorstelling van te maken, heb je het over een printplaat met rubber flap toetsen ? Die maak ik regelmatig weer gangbaar, helemaal demonteren, print schoonmaken, de flap-toetsen een tijdje weken in een sopje en goed laten drogen. Dan werkt het meestal weer. Ik heb ook wel eens geëxperimenteerd met grafiet ( spuitbus van "contact" ) maar of dat nou hielp dat weet ik niet meer zo.
Jan Ambers Geplaatst: maandag om 21:37 Auteur Geplaatst: maandag om 21:37 Ja de orig AB met de silicone toetsen, .enkele toetsen geven geen contact meer, en omdat ik die oplossing zag, dacht ik yes gevonden. Nieuwe AB niet leverbaar!
kees321 Geplaatst: maandag om 22:19 Geplaatst: maandag om 22:19 (aangepast) ( fotootje ? voor mijn voorstellingsvermogen ) Is de print kapot of is het contact van het silicone (rubber) af ? maandag om 22:22 aangepast door kees321
Jan Ambers Geplaatst: gisteren om 01:00 Auteur Geplaatst: gisteren om 01:00 contact silicone rubber is gone, en van een is print kapot.....
Frans B Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden 8 uren geleden, Jan Ambers zei: Ja de orig AB met de silicone toetsen, .enkele toetsen geven geen contact meer, en omdat ik die oplossing zag, dacht ik yes gevonden. Nieuwe AB niet leverbaar! Dan koop je toch een vervangende? voor een paar euro ben je klaar. System Administrator (niet van deze site)
bellejt Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden ik heb met zo een velletje uit amerika 2 logitech harmony 600/650 hersteld. Weet niet welke jou AB is want nergens vermeld en steeds hetzelfde bij topics : te weinig juiste info Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Jan Ambers Geplaatst: 12 uren geleden Auteur Geplaatst: 12 uren geleden (aangepast) Is voor Samsung AB en Vu+ e.a. bij https://www.temu.com/ en als zoekpad: geleidende pads voor afstandsbediening 12 uren geleden aangepast door Jan Ambers
bellejt Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden is een algemene pagina en dus niks opzoeken uren lang.Voor de VU+ AB is het nutteloos want je stuurt een beschermhoesje link en dat heeft niks met de werking van de AB te doen.Koop tweedehands een logitech harmony 600/650 en programmeer ze naar je wensen met hun gratis software.Heb er hier zelfs 3 stuks in reserve liggen want is DE remote om te hebben Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Frans B Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Zoals ik eerder meldde. Weggooien en nieuwe kopen. Ik had dezelfde problemen met een Yamaha en Pioneer AB. De chineese site heeft goed geholpen. Voor een paar euries werkt alles weer. AB ziet er wel ander uit. Nou en? System Administrator (niet van deze site)
bellejt Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden na een tijdje heb je hetzelfde probleem.Voor amper 50 euro koop je nu de logitech 2dehands en bedien je verschillende apparaten met dezelfde bediening.Heb er 2 liggen hier voor de VU+ van de chinees en na een maandje net dezelfde miserie.Koop wat degelijks ipv van die brol vervangers en die logitech kostte indertijd wel wat geld maar gaat zee lang mee.De amerikaanse oplossing moet je soms na een jaartje of 2 ook doen maar is simpel en kost je 20 eurootjes maar kan je weer jaren verder.Komt er een nieuw toestel dan gewoon programmatie aanpassen op je PC en doorsturen Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen