astro iris Geplaatst: maandag om 21:54 Geplaatst: maandag om 21:54 Hoe installeer ik de CD app op mijn nieuwe LG Smart TV? de TVV APP stond er standaard al op.
Moderator ceesv Geplaatst: maandag om 22:04 Moderator Geplaatst: maandag om 22:04 In principe download je die uit de content store van lg. Maar het zou kunnen zijn, dat je die eerst ziet verschijnen in de lijst wanneer de locatie van je tv "Nederland" is. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
astro iris Geplaatst: gisteren om 10:30 Auteur Geplaatst: gisteren om 10:30 Tv locatie is België, daarom dat die van TVV wel verscheen in de lijst, zal het eens rustig bekijken.
el renegade Geplaatst: gisteren om 12:56 Geplaatst: gisteren om 12:56 Je moet in het menu bij locatie voor lg services ( in hetzelfde deel van het menu waar je de taal kan kiezen) bij automatisch het vinkje weghalen en dan in de lijst het gewenste land kiezen: Nederland
astro iris Geplaatst: gisteren om 14:46 Auteur Geplaatst: gisteren om 14:46 Ga ik dan geen problemen krijgen met de apps zoals TVV die Belgisch zijn?
Mimisiku Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Alleen als er weer een nieuwe versie verschijnt die gedownload moet worden. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen