Yugo123 Geplaatst: gisteren om 16:09 Auteur Geplaatst: gisteren om 16:09 Ga ik doen. Ik laat het je weten. Tot nu alvast bedankt.
Yugo123 Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden Schermresolutie verlaagt naar 720 geen resultaat. Ook op 572 geen resultaat. Op de grote tv geen probleem.
bellejt Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden de juiste ingang gekozen op de monitor ? Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Yugo123 Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden Er is maar 1 ingang hdmi. kan geen andere ingang kiezen. De ontvanger heeft maat 1 uitgang HDMI
Moderator ceesv Geplaatst: 7 uren geleden Moderator Geplaatst: 7 uren geleden Ik heb de indruk dat je probleem niet, zoals de titel suggereert, het updaten van de ontvanger is, maar dat je op je tv een te groot beeld hebt waardoor de ondertitels wegvallen. Zet die tv eens op auto zoom, of op 16/ 9 formaat. Staat je satelliet ontvanger beeldafmeting wel goed, ook daar kan je kiezen uit verschillende beeldformaten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Yugo123 Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden 1 minuut geleden, Yugo123 zei: Er is maar 1 ingang hdmi. kan geen andere ingang kiezen. De ontvanger heeft maat 1 uitgang HDMI
bellejt Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden (aangepast) is die HDMI dan ook gekozen want je hebt ook andere ingangen erop.Zie dat er zelfs een sat decoder inzit Aanvulling : op je TV / monitor 7 uren geleden aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Yugo123 Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden 1 minuut geleden, Yugo123 zei: Er ziin meerdere ingangen op de TV maar ik heb alleen HDMI uitgang op de ontvanger. Ik zal nog eens kijken op de TV
Yugo123 Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden zal nog eens kijken. laat het je weten
Yugo123 Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden Ter informatie bij het opstarten laat de TV wel het VU+ logo zien
bellejt Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Dan is het een instelling in de vu.Bij ene volledig nieuwe flash zou de image (openvix) je telkens moeten komen vragen naar de juiste resoluite.Je kiest dan en wacht om te zien of het goed is.Zoniet dan komt na 10 seconden een andere keuze .Weet niet of dat bij een andere image met een fresh flash ook is. 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 7 uren geleden Moderator Geplaatst: 7 uren geleden 12 minuten geleden, Yugo123 zei: Ter informatie bij het opstarten laat de TV wel het VU+ logo zien Dat logo wordt op 720p getoond, hetgeen betekent dat je ontvanger toch niet op 720p uit geprogrammeerd is. Wanneer je tv daarna geen beeld geeft zal je de weeergave instelling in je satelliet ontvanger op 720p moeten schakelen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Yugo123 Geplaatst: 6 uren geleden Auteur Geplaatst: 6 uren geleden Ik heb de laatste nieuwe OpenVix geïnstalleerd maar nadat het VU+ logo verdween krijg op mijn kleine display de installatie instructies. Dit is niet te doen. Niet alle letters van de commando's zij zichtbaar dus kan ook niet vis het kleine display installeren. Zojuist, Yugo123 zei: Ik heb de laatste nieuwe OpenVix geïnstalleerd maar nadat het VU+ logo verdween krijg op mijn kleine display de installatie instructies. Dit is niet te doen. Niet alle letters van de commando's zij zichtbaar dus kan ook niet vis het kleine display installeren. via
bellejt Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden een fresh flash zonder restore ? Als dat zo is dan is er wat mis met je monitor of de hdmi kabel want openvix begint met laagste resolutie die hdmi mogelijks detecteert en gaat vervolgens telkens hoger en vraagt of het goed is. Ps: denk wel dat je het juiste image gebruitk want anders mss niet laden of box onbruikbaar maken : https://www.openvix.co.uk/index.php/downloads/vu-plus-images/vu-uno4k-se/ Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Yugo123 Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden 54 minuten geleden, Yugo123 zei: Ik heb de laatste nieuwe OpenVix geïnstalleerd maar nadat het VU+ logo verdween krijg op mijn kleine display de installatie instructies. Dit is niet te doen. Niet alle letters van de commando's zij zichtbaar dus kan ook niet vis het kleine display installeren. via
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen