Yugo123 Geplaatst: donderdag om 13:44 Auteur Geplaatst: donderdag om 13:44 Mensen ik geef het op. Ik ga kijken naar een andere monitor. Ik blijf het echter vreemd vinden dat OpenVix begint met het VU+ logo en daarna niet meer. Alles verschijnt op het kleine beeldscherm van de ontvanger. Alvast bedankt voor het meedenken.
bellejt Geplaatst: donderdag om 13:45 Geplaatst: donderdag om 13:45 via is een omweg in belgie Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 10:29 Geplaatst: vrijdag om 10:29 (aangepast) Ik zou beide Vu+ receivers met een nieuw image erop geflashed aan die TV in de woonkamer aansluiten en eerst compleet instellen. De een na de ander. En dan zou ik bij één (die daarna naar de zolder gaat) de resolutie instellen welke de TV op zolder kan weergeven. (als je zelf schrijft het is een 24"HD TV dan moet 1080i lukken en conform specs 720p) Op 15-1-2025 om 15:41, Yugo123 zei: maar niet op een kleine TV op zolder. Op de sticker staat vermeld HD TESLA 24" HD LED. Model 24E309BH a ) want een lagere resolutie kan ook op de TV in de woonkamer met behoud van beeld ingesteld worden b ) want als je die nu op zolder aansluit moet je gewoon normaal beeld hebben op de kleinere TV alhoewel c ) je Tesla TV kan een menu optie hebben die de resolutie automatisch detecteerd of je hebt hem op een verkeerde waarde ingesteld hetgeen dus niets met de Vu+ te maken heeft maar een instelling van de TV is. vrijdag om 10:40 aangepast door Tonskidutch aanvulling resolutie Vienna Ultravox
Moderator ceesv Geplaatst: vrijdag om 10:31 Moderator Geplaatst: vrijdag om 10:31 1 minuut geleden, Tonskidutch zei: (als je zelf schrijft het is een 24"HD TV dan moet 1080i lukken) Het is een HD ready tv, maximaal 720P. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 10:39 Geplaatst: vrijdag om 10:39 Oké, ik heb de model specificaties niet opgezocht... maar dat zal dan ook wel op 720P in te stellen zijn. dus mijn methode volgen en 720P gebruiken Vienna Ultravox
Mojo Geplaatst: vrijdag om 10:43 Geplaatst: vrijdag om 10:43 4 minuten geleden, Tonskidutch zei: Oké, ik heb de model specificaties niet opgezocht... maar dat zal dan ook wel op 720P in te stellen zijn. dus mijn methode volgen en 720P gebruiken Zoals ik dat woensdag ook al had aangegeven dus..... 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
bellejt Geplaatst: vrijdag om 10:44 Geplaatst: vrijdag om 10:44 720p en 60 Hz Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 10:44 Geplaatst: vrijdag om 10:44 Het raadsel ligt bij yugo123 Vienna Ultravox
bellejt Geplaatst: vrijdag om 10:55 Geplaatst: vrijdag om 10:55 (aangepast) zonet openvix geprobeerd bij instellingen schermresolutie op mijn octagon 4K en als ik de verkeerde resolutie kies komt hij auotmatisch na enkele seconde een resolutie aanbieden die wel werkt.Bij flashen idem dus wordt er ofwel verkeerd geflashed of is er iet genoeg geduld na de flash PS : idem op de vuduo2 vrijdag om 10:57 aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: vrijdag om 10:57 Moderator Geplaatst: vrijdag om 10:57 Hij kon wel het VU+opstart logo zien, en dat wordt weergegeven in 720p. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Yugo123 Geplaatst: 6 uren geleden Auteur Geplaatst: 6 uren geleden Ik heb zoals eerder werd geadviseerd de tweede VU+ benden op de grote TV verlaagd naar 720 geen resultaat zelfs verlaagt naar 572 geen beeld
Moderator ceesv Geplaatst: 5 uren geleden Moderator Geplaatst: 5 uren geleden Zie je wel het opstart logo? Wanneer je de afstand bediening gebruikt, zie je dan de informatiebalk op het scherm? Of blijft het scherm zwart? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen