Yugo123 Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Kan mijn ontvangers beide Uno4kSE niet meer update. Gaarne advies
jeevanhoof Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Graag wat meer uitleg. Welke software staat erop? OpenPli, VTI..... Wat wil je updaten? Het kan zijn dat je de nieuwste versie niet kan updaten vanuit de box. Maar dat dit moet gebeuren met een usb stick. Mvh dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Yugo123 Geplaatst: 19 uren geleden Auteur Geplaatst: 19 uren geleden Ik heb het probleem dat bij een nieuwe update de software niet op mijn monitor verschijnt maar met hele kleine letters op de display van de ontvanger verschijnt.
Moderator ceesv Geplaatst: 19 uren geleden Moderator Geplaatst: 19 uren geleden Tja, en wij hebben het probleem dat we geen flauw idee hebben over welke software het gaat. Zonder informatie kunnen we je niet helpen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Yugo123 Geplaatst: 18 uren geleden Auteur Geplaatst: 18 uren geleden Het probleem begon met het wegvallen van de tekst op mijn monitor nadat ik mijn VU+ heb op gewaardeerd met openpli. Er is een eerder advies uitgebracht hierover waarin vermeld werd dat ik het programma Vti moet gebruiken. Dit heb ik geprobeerd maar geen resultaat. Alle meldingen verschijnen op het kleine display. Hoe verder te handelen?
Mojo Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden En die monitor is HD ready, HD, UHD? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Yugo123 Geplaatst: 18 uren geleden Auteur Geplaatst: 18 uren geleden Ik denk en wel omdat die het altijd heeft gedaan bij het plaatsen van een nieuwe software Zojuist, Yugo123 zei: Ik denk en wel omdat die het altijd heeft gedaan bij het plaatsen van een nieuwe software Het gaat hier trouwen en twee Uno4kSE
Yugo123 Geplaatst: 18 uren geleden Auteur Geplaatst: 18 uren geleden 3 minuten geleden, Yugo123 zei: Ik denk en wel omdat die het altijd heeft gedaan bij het plaatsen van een nieuwe software Het gaat hier trouwen en twee Uno4kSE 2 stuks Uno4kse
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen