Mimisiku Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Heb hem net opgehaald bij Rebox…. Ga het straks testen. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
cromo Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Bij plaatsen van de laatste HDMI-Kabel in ons bezit zijn alle resoluties opnieuw te gebruiken, ook 2160p. Dankzij jullie hulp zeer goed resultaat. Rebox geeft aan geen Multiboot in de firmware te hebben of te dulden, kunnen jullie dit fixen? Mimisiku is er één gaan halen bij de dealer om te testen. Ben benieuwd. Good luck Mimisiku, laat iets weten.
ton68 Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Mooi dat het is opgelost. Ik heb zelf ook een Mutant HD51 volgens mij is die uit 2018. Vaak liggen beeld storingen etc. niet aam de tv/ontvanger maar inderdaad aan brakke verbindingen of kabels (kabelbreuk)
Mimisiku Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Zojuist even gesnuffeld aan de Rebox 8104 UHD. - de box (of moet ik zeggen boxjeje) is daadwerkelijk DiseqC 1.1 compatibel 😀 - het is net zo CI+ ‘compatibel’ als b.v. OpenPli met CI+ certificaat. Fransat CI+ werkt *niet* maar HD+ CI+ wel… Ga later ook de TiVusat CI+ proberen - Videoland en Amazon werkt - HDR en HLG zou ondersteund moeten worden. Bij UHD SES en RTL UHD echter geen automatische omschakeling (althans niet mijn Samsung) - Satelliet aanpassen was wat ‘onhandig’.. Je werkt met een virtueel toetsenbord maar bij ‘OK’ en ‘CANCEL’ kom ik met geen mogelijkheid op OK. 1 Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen