Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor de app's die ik vermeld moet je Belg zijn en in Europa verblijven. Bovendien moet je geregistreerd zijn.

Voor Nederland zou je het beter moeten weten dan ik. Waarschijnlijk bestaat daar een app voor NOS. In ieder geval gaat het voor een provider waar je een abonnement hebt, vb. Canaldigitaal. Het vervelende hier is de landrestricties i.v.m. auteursrechten. En normaal wordt het eigen Wifi netwerk gebruikt.

Wat we niet weten is of deze app's rechtstreeks vanuit de Rebox kunnen worden gebruikt.

Tot hiertoe doen we het bij slecht weer of de voortdurende haperende Wifi op de HD51 met de GSM en een Chromecast.

Geplaatst:

Ik ben lid van TV-Vlaanderen. De Canal + App en de TV-Vlaanderen App downloaden en installeren prima. Ook VRT Max, maar die moet geregistreerd worden met een Vlaams GSM nummer en dat heb ik natuurlijk niet..

IMG_2387.jpeg

IMG_2388.jpeg

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:

Gaat beide... Voorbeeld was met de Rebox

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

Geplaatst:

Gecast via de GSM

IMG_2389.jpeg

IMG_2390.jpeg

Geplaatst:

Blijkt zo te zien ongeveer allemaal te werken zoals het zou moeten.

In Openpli kan je ook maar één zenderlijst gebruiken, maar je kan ze wel bijwerken.

Wat je in de Rebox kan moet uitgeprobeerd worden, dit is dikwijls niet evident, ook niet in Openpli.

Wanneer we binnen enkele maanden terug thuis zijn zullen we hem aanschaffen om onze HD51 te vervangen.

Nog een vraag: wanneer je hem gebruikt als Satelliet ontvanger, wordt dan uw locatie nagegaan om bepaalde programma's af te schermen in verband met de auteursrechten?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen