Ga naar inhoud

Raar probleem met de horizontale zenders

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik tob nu al sinds verleden jaar met een raar probleem ,

Alle horizontale zenders wat begint bij NPO1 en NPO3 ,Veronica Net5 als voorbeeld even deze belangrijkste dus ,

geven spotaan geen beeld meer na zappen en terug, eerst dacht ik het zit in mijn zgemma DUs nieuwe gekocht , maar bleef zelfde, toen de lnb verwisseld maar ook nog steeds, toen nieuwe lnb-switch maar ook nog steeds hetzelfde, het signaal zit ongeveer op 62% op horizontal de zenders werken zolang ik niet zap iemand nog een tip wat ik nog kan proberen .

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Geplaatst:
11 uren geleden, san zei:

iemand nog een tip wat ik nog kan proberen .

Omdat je toch alles meteen nieuw koopt zou ik ook een nieuw huis kopen😉

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

• Moderator
Geplaatst:

De coax kabel defect?

Horizontaal is 18 volt op de kabel.

Bij te hoge weerstand krijgt de lnb een te lage spanning,!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Het zou wel een kunnen dat je coaxkabel gebruikt met een verkoperde ijzeren middenader i.p.v. een massief koperen middenader. Heb je die recentelijk vernieuwd? Hoe lang is je coaxkabel?
Geef eens op wat er om de paar decimeter op de coaxkabel staat gedrukt of weet je toevallig nog welk merk en type coax het is?

Geplaatst:

Zowie zo Koka en was niet de goedkoopste dat weet ik wel zal een kijken .

Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

• Moderator
Geplaatst:

Tenzij de water afdichting van de plug of connector niet meer goed is en er corrosie is ontstaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik vergeet weer te kijken welke type coax, maar wat ik even heb gedaan is de astra 3 op poort A van de switch gezet zat eerst op poort C daar zit nu de 19,2E op 

Zo te zien geen uitval meer van Npo1 en Npo3 , even afwachten niet te vroeg juigen 👍🤣

IMG_4552.jpeg

IMG_4563.jpeg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen