san Geplaatst: woensdag om 20:02 Geplaatst: woensdag om 20:02 Ik tob nu al sinds verleden jaar met een raar probleem , Alle horizontale zenders wat begint bij NPO1 en NPO3 ,Veronica Net5 als voorbeeld even deze belangrijkste dus , geven spotaan geen beeld meer na zappen en terug, eerst dacht ik het zit in mijn zgemma DUs nieuwe gekocht , maar bleef zelfde, toen de lnb verwisseld maar ook nog steeds, toen nieuwe lnb-switch maar ook nog steeds hetzelfde, het signaal zit ongeveer op 62% op horizontal de zenders werken zolang ik niet zap iemand nog een tip wat ik nog kan proberen . PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
Mojo Geplaatst: gisteren om 07:27 Geplaatst: gisteren om 07:27 11 uren geleden, san zei: iemand nog een tip wat ik nog kan proberen . Omdat je toch alles meteen nieuw koopt zou ik ook een nieuw huis kopen😉 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 07:30 Moderator Geplaatst: gisteren om 07:30 De coax kabel defect? Horizontaal is 18 volt op de kabel. Bij te hoge weerstand krijgt de lnb een te lage spanning,! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: gisteren om 07:48 Geplaatst: gisteren om 07:48 Het zou wel een kunnen dat je coaxkabel gebruikt met een verkoperde ijzeren middenader i.p.v. een massief koperen middenader. Heb je die recentelijk vernieuwd? Hoe lang is je coaxkabel? Geef eens op wat er om de paar decimeter op de coaxkabel staat gedrukt of weet je toevallig nog welk merk en type coax het is?
san Geplaatst: gisteren om 08:26 Auteur Geplaatst: gisteren om 08:26 Zowie zo Koka en was niet de goedkoopste dat weet ik wel zal een kijken . PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
Sprietje Geplaatst: gisteren om 09:46 Geplaatst: gisteren om 09:46 Als het Koka 799 of Koka 9 is, dan kan de coax het probleem niet zijn.
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 10:10 Moderator Geplaatst: gisteren om 10:10 Tenzij de water afdichting van de plug of connector niet meer goed is en er corrosie is ontstaan. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
san Geplaatst: gisteren om 14:55 Auteur Geplaatst: gisteren om 14:55 Ik vergeet weer te kijken welke type coax, maar wat ik even heb gedaan is de astra 3 op poort A van de switch gezet zat eerst op poort C daar zit nu de 19,2E op Zo te zien geen uitval meer van Npo1 en Npo3 , even afwachten niet te vroeg juigen 👍🤣 PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
Sprietje Geplaatst: gisteren om 16:07 Geplaatst: gisteren om 16:07 Nu je de diseqc-volgorde gewijzigd hebt, ontvang je nu ook de Hotbird, Astra 1 en 2?
san Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) Die hotbird ontvang ik zowiezo altijd signaal is niet hoog maar was altijd al, astra 19 ook nooit geen probleem, voor de astra 2 nieuwe lnb besteld deed al tijd niet meer, zit een scheur lnb spul staat pas een jaar of 5 heel vaag vind ze er zowie zo niet fris meer uitzien alle 4 3 uren geleden aangepast door san PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
san Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) Even andere vraag er tussen is de , Inverto IDLT-SNL412-ULTRA-OPN HGLN Ultra Single 40mm PLL LNB , echt Ultra HD (4K en 8K) of dat 4k fabel moet nu toch nieuwe lnb omdat er een kapot is , is deze lnb echt zo goed en zo laag ruisgetal of valt dat in praktijk allemaal tegen lees over 60db tot 70db en noise van 0,2 tot max 0,7 dat zou dan met slecht weer een hoop moeten schelen op de astra 3 zou ik hem dan willen zetten natuurlijk . 3 uren geleden aangepast door san PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
Mojo Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Op deze frequentie zal je zeker weinig signaal hebben omdat die transponder niet actief is You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
bellejt Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden is paar weken geleden leeg gemaakt.Neem een transponder van itv of bbc Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Oplossing Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 uur geleden Oplossing Geplaatst: 1 uur geleden 1 uur geleden, san zei: Even andere vraag er tussen is de , Inverto IDLT-SNL412-ULTRA-OPN HGLN Ultra Single 40mm PLL LNB , echt Ultra HD (4K en 8K) of dat 4k fabel moet nu toch nieuwe lnb omdat er een kapot is , is deze lnb echt zo goed en zo laag ruisgetal of valt dat in praktijk allemaal tegen lees over 60db tot 70db en noise van 0,2 tot max 0,7 dat zou dan met slecht weer een hoop moeten schelen op de astra 3 zou ik hem dan willen zetten natuurlijk . Als ze er zonder blikken of blozen in durven ze zetten dat ie geschikt is voor Ultra HD ontvangst, dan heb ik er gelijk al alle vertrouwrn in verloren. Dat is namelijk alleen maar marketing gelul. En dan ook nog "higher noise level with high reinforcement". Wat een gelul. Moest weer even flink lachen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
san Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden 8 minuten geleden, bellejt zei: is paar weken geleden leeg gemaakt.Neem een transponder van itv of bbc zou goed kunnen misschien laaste zender/transponder geweest die nog in geheugen stond maar 28 doet het zowie zo niet lnb is gescheurd. PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen