Mojo Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 9 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Als ze er zonder blikken of blozen in durven ze zetten dat ie geschikt is voor Ultra HD ontvangst, dan heb ik er gelijk al alle vertrouwrn in verloren. Dat is namelijk alleen maar marketing gelul. En dan ook nog "higher noise level with high reinforcement". Wat een gelul. Moest weer even flink lachen. Dat heb je over het summum gelezen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
san Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden 7 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Als ze er zonder blikken of blozen in durven ze zetten dat ie geschikt is voor Ultra HD ontvangst, dan heb ik er gelijk al alle vertrouwrn in verloren. Dat is namelijk alleen maar marketing gelul. En dan ook nog "higher noise level with high reinforcement". Wat een gelul. Moest weer even flink lachen. Maar dat was mijn vraag ook ik ontvang nu ook 4k zenders met deze oude lnb’s. Maar ging me ook om de prestatie als die zo veel beter is al bij een standard lnb zeker met slecht weer wil ik best €10 meer betalen dat dus PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
bellejt Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden een decoder van na de oorlog en de handleiding staat hier en weinig demodulatie : https://manualmachine.com/pioneer/dbrs110nl/11089998-user-manual/ Dan mag je gelijk welke LNB aankoppelen want zou enkel QPSK demoduleren Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen