Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kreeg telefonisch een Humax aangeboden met type nummer 2500, dat komt mij volledig onbekend voor, maar de gene die ermee gekeken heeft, die is overgegaan naar een NEXT, dus wilt meneer er van af.

Mijn vraag:

Heeft iemand van een Humax 2500 gehoord?

Ik heb nog gevraagd of meneer niet in de war is met de 5200, maar hij is er van overtuigd dat het een 2500 is. Gezien het niet direct om de hoek is, maar het mij wel nieuwsgierig maakt, wellicht weet iemand hier op het forum daar wel iets over, want ik heb nog nooit van een Humax 2500 gehoord of gezien.

Ik heb wel gegoogled, maar kom dan in het verre buitenland uit, die tekens is een ander soort alfabet dan ik geleerd heb, echter lijkt mij het stug dat een oudere DVB-C met UHD gebruikt wordt in Nederland, en deze vervangen wordt door een NEXT. Ik denk dat er een vergissing is met de 5200, maar gezien meneer stellig ervan overtuigd is dat het een Humax 2500 is, toch voor de zekerheid deze vraag hier op het forum.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

Geplaatst:

Toch weer zonde van de smartcard dat die nu uitgeschakeld is...

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst: (aangepast)
7 uren geleden, Sprietje zei:

Zoek op internet met Humax UHD-2500

Dat kwam ik ook ergens tegen, echter is dat volgens mij lang niet zo oud om op een NEXT over te stappen, ik denk dat het ook niet voor de Nederlandse markt tegen gekomen.

Als ik op Humax UHD-2500 zoek, dan kom ik een satelliet ontvanger tegen, als ik naar de achterkant kijk.

aangepast door Miauw

Geplaatst:

Mocht ik van die aanbiedingen van iemand via de telefoon krijgen zou ik ook alle relevante vragen stellen aan diegene via de telefoon over desbetreffende apparaat.

Ons interesseert de fascinatie met het merk Humax helemaal niet na twee jaar gezever van jou @Miauw over de verschillende typen en modellen van Humax.

Mr. Blue Sky

Electric Light Orchestra

Geplaatst:
2 uren geleden, Tonskidutch zei:

Mocht ik van die aanbiedingen van iemand via de telefoon krijgen zou ik ook alle relevante vragen stellen aan diegene via de telefoon over desbetreffende apparaat.

Ons interesseert de fascinatie met het merk Humax helemaal niet na twee jaar gezever van jou @Miauw over de verschillende typen en modellen van Humax.

Je hoeft mijn berichten niet te lezen, ik vraag alleen aan mensen die daar mogelijk een antwoord op hebben.

Geplaatst:

Ik heb hier nog een Humax 5300 VACI staan. 
Prima bak. Kun je overnemen van me. 
Is een zeldzaam ding. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen