smetje limb.BE Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden effe in japan kijken voor jouw toekomstige bakje de humax 2500 uhd 1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800 1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se 1x GIGABLU HD QUADPLUS 1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K 1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K 1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED 1x Samsung UE46F6650SSXXN led
Miauw Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden 12 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Ik heb de 5300 en 5400 met een traan naar de stort gebracht. Die dingen zijn al lang „End of Life“. Maar wat heb ik er mee geknutseld. Vooral de 5400 was een prima bak. En wat hadden de hackers dat ding uitgelebberd. Een tijdperk gaat voorbij. Heb je het over DVB-C of DVB-S ontvangers? Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Miauw Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden 16 uren geleden, youriy zei: Het zal wel 5500 of 5200 zijn. Als ik aan een DVB-C ontvanger denk en iemand heeft het over een 2500, dan denk ik aan een 5200, een 5500 zou ook nog kunnen. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Miauw Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) 22 minuten geleden, smetje limb.BE zei: effe in japan kijken voor jouw toekomstige bakje de humax 2500 uhd Die ben ik via Google tegen gekomen, die worden in Nederland toch helemaal niet ondersteund? Daarbij als ik de achterkant via foto's op het internet bekijk, dan denk ik dat het een satelliet ontvanger is, terwijl meneer het als DVB-C ontvanger gebruikt, maar door vervanging door een NEXT overbodig is geworden. Hij had last van ontvangst problemen met de NEXT van Ziggo, echter krijg ik opnieuw een telefoontje zodra het door de winkel waar hij een nieuwe TV gekocht heeft opnieuw ingesteld is, want anders kon ik het zo ophalen. Ik denk dat meneer satelliet en DVB-C door elkaar haalt, maar zeker weet ik het niet, hij is er zo stellig van overtuigd dat het voor ontvangst van Ziggo is. Ik wacht het af, ik kan het niet op afstand zien. 2 uren geleden aangepast door Miauw Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Alex1970 Geplaatst: 42 minuten geleden Geplaatst: 42 minuten geleden 2 uren geleden, Miauw zei: Die ben ik via Google tegen gekomen, die worden in Nederland toch helemaal niet ondersteund? Daarbij als ik de achterkant via foto's op het internet bekijk, dan denk ik dat het een satelliet ontvanger is, terwijl meneer het als DVB-C ontvanger gebruikt, maar door vervanging door een NEXT overbodig is geworden. Als je dit plaatje bedoeld, daar zie ik toch echt een kabel-aansluiting in: Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen