Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

https://tweakers.net/nieuws/230576/34-belgen-werden-aangeklaagd-vanwege-niet-laten-plaatsen-slimme-meter.html

in belgenland aangeklagd en veroordeeld voor het weigeren, dit zijn waarschijnlijk eigenaren van zonnepanelen.

Wat is het conversie % in nl, met weigeraars gebeurt nu nog niets. Blijft dit zo als salderen is afgeschaft?

Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Geplaatst: (aangepast)

Lastig te zeggen.

Laten we het zo stellen de gehele nuts aansluiting t/m de meter is geen eigendom van de bewoner/eigenaar. Als de netbeheerder het nodig vind deze meter (kosteloos) te vervangen moet je later niet gaan klagen dat als de oude echt een keer kapot is zij daar een aanzienlijk bedrag voor zullen vragen gezien men in eerste instantie heeft geweigerd.

Hier in NL zijn ook genoeg figuren die de oude meter laten zitten moet je alleen niet gaan klagen als dat oude telwerk een keer overslaat (telwerk fout) en je dus vet kunt gaan bijbetalen. zgn. Ferrari meters zijn niet gemaakt om terug te draaien alhoewel ze dat wel (vaak) kunnen maar is niet de zaak van de netbeheerder. Als je die belt zal die zeggen meneer/mevrouw onze meter telt op maar is niet gemaakt om af te tellen end of discussion.

aangepast door ton68
Geplaatst: (aangepast)

de vervanging is niet kosteloos want je betaald het in je abo geld.Is enkel een oplossing om de multinational vol met bonussen voor politici nog rijker te maken.

Binnenkort schrijft hugo claus een nieuw boek over politici : het zakken vullende krap** van belgie  🤣

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

• Moderator
Geplaatst:

Een niet onbelangrijke reden om die meter te vervangen is dat er dan geen meteropnemer meer langs hoeft te komen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Mijn moeder zei vroeger altijd, goede wijn behoeft geen krans. Mij staat het onderzoek van de Universiteit van Twente nog goed bij.

https://www.utwente.nl/nieuws/2017/3/313543/elektronische-energiemeters-kunnen-bijna-zes-keer-te-hoog-verbruik-aangeven

https://ris.utwente.nl/ws/portalfiles/portal/286304564/PhD_Thesis_B_ten_Have.pdf

Ik hou mijn oude draaimeter net zo lang totdat ze met de betonschaar op de hoofdkabel zetten :).

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen