Drs. IJzerbout Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Ik las dat vooral in Duitsland, Ryanair loopt te schreeuwen dat de kosten op veel, vooral grotere luchthavens als Frankfurt, Hamburg en München veel te hoog zijn en dreigt zijn toestellen van deze luchthavens weg te halen en naar goedkopere alternatieven te verplaatsen. Als voorbeeld FKB ((Karlsruhe/Baden Baden) Hier zijn de kosten van landingsrechten, security, belastingen en CO2 geneuzel veel lager aldus Ryanair. Kan iemand mij uitleggen waarom dan een vlucht met Pegasus (een Turkse lowcost Airline) van Frankfurt naar SAW Istanbul „slechts“ €79 kost, enkele reis welteverstaan. Van Ryanair met name die l*l van Michael O‘Leary ben ik geen fan en zal het nooit worden. Die schreeuwen wel vaker rond als het om kosten gaat en hun verdienmodel in gevaar is. Maar waarom vliegt Pegasus op een 3 1/2 lange vlucht voor €79 (all in) naar Turkije. Let wel, dit is geen uitzondering en gewoon via booking.com te boeken. Zie foto: "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Con Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Zij willen toch de goedkoopste zijn? Dan moeten ze ook niet zeiken dat ze met de kosten niet wegkomen. Hoe moeilijk kan het zijn? Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
bellejt Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden als je 4 miljard winst nog niet genoeg vind ben je een sukkel als mens alias o leary .Tijd at men de echte prijzen eens gaat hanteren in de luchtvaart inbegrepen de Co uitstoot die ze veroorzaken maar daar durft EU blijkbaar niet echt aan te raken Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Het grappige is dat niet alleen Ryanair met die hoge kosten te kampen heeft maar ook de andere airlines. Voor mij is die goedkope route naar Istanbul heel interessant omdat ik dan al halverwege naar de Emiraten 🇦🇪 ben. In Istanbul een stopover van 3 dagen en dan gaan we verder. Normaal zou ik niet met zo’n budget airline vliegen maar Pegasus is erg goedkoop en zo heel slecht nou ook weer niet. Ik moet dit keer 3 tickets betalen voor mezelf, vrouw en schoonzus. Dus dit keer doen we het dan maar met Pegasus. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen