gerrit B Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden Dat er veel meer gemeten wordt is denk ik wel duidelijk, maar probeer die meetresultaten eens boven water te krijg? Tot 2022 lukt dat wel maar daarna wordt het toch moeilijk nog actuele gegevens boven water te krijgen. Ook niet bij Atlas, het RIVM of het EEA. Als men in 2022 de gevolgen van Corona in 2021 al kan laten zien waarom in 2025 dan niet de gegevens van 2023 en 2024? Zijn die geheim? Komen ze niet overeen met het verhaal wat we te horen krijgen? Wat is er aan de hand dat je die gegevens niet kunt vinden/in kunt zien? Maar dan nog; je kunt van alles meten maar als je niet weet welke consequenties je met zekerheid aan de resultaten kunt/moet verbinden dan heb je er nog weinig aan. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator ceesv Geplaatst: 12 uren geleden Moderator Geplaatst: 12 uren geleden We kunnen nog steeds het weer van volgende week niet goed voorspellen, laat staan het klimaat over 50 jaar. Ik heb hem geloof ik al eerder gepost, maar hier een filmpje met een overzicht van voorspelde klimaat veranderingen in de laatste 50 jaar. Spoiler, geen enkele voorspelling is uitgekomen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Geplaatst: 11 uren geleden Bij het zien van die troel krijg ik een acute balverzakking. 2 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
OFDM Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden (aangepast) Het heeft geen zin om een discussie te voeren over het niet goed kunnen voorspellen van het weer. De globale opwarming wordt gewoon heel nauwkeurig gemeten feit. Hogere temperatuur = meer energie in atomen = meer energie in het weer, ergens. Dat Greta geen vrouw is om opgewonden van te raken is natuurlijk duidelijk maar leidt ook af van het onderwerp. 11 uren geleden aangepast door OFDM
wanderer Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden het onderwerp is toch ryanair ??? Samsung 40D6510WS
OFDM Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden (aangepast) 4 minuten geleden, wanderer zei: het onderwerp is toch ryanair ??? Ja, het gaat te ver off topic. Ryanair en O'Leary komen altijd slecht in het nieuws. Ik ken geen andere luchtvaart maatschappij die daarbij in de buurt komt. Maar je moet het van tevoren weten dat ze proberen je geld uit de zak te kloppen op een manier die je waarschijnlijk niet bedacht. Ik zoek even de recente... 11 uren geleden aangepast door OFDM
gerrit B Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Mocht je met hun willen vliegen kijk dan eerst eens naar ryanair beat the system Daar kun je genoeg tips vinden hoe je hun trucjes om extra geld te genereren handig kunt omzeilen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden Ik zal hoe dan ook, nooit met die waardeloze airline vliegen. Als ik bijvoorbeeld naar FRA (Frankfurt Airport) wil, dan wil ik niet naar HHN (Hahn) Ryanair noemt dat Franfurt Hahn in hun jargon. Gewoon voor de gek houderij. Hahn Airport ligt 150 km van Frankfurt in de Eifel en je komt dan in de absolute pampa aan. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
gerrit B Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Dan zou ik ook maar niet naar Rotterdam the Haque airport gaan vliegen. Is ook nog een heeeeel eind fietsen voordat je in Den Haag bent.🤢 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen