gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Met enige regelmaat krijg ik een HDD terug met de tekst defect. Nu heb ik op mijn computer een stukje software EaseUS Partition Master waar ik die harddisk mee test en op zich gaat dat prima maar computer uit HDD inbouwen en aansluiten Computer weer aan software laten draaien computer weer uit HDD weer uitbouwen computer weer aan en als je er dan 3 achter elkaar moet testen is dat niet echt handig. Nu zie ik ook van die docking stations die je gewoon op de USB poort aansluit met een eigen voeding. Wie heeft daar ervaring mee en wat is een goede? (ik gebruik hoofdzakelijk 3,5" en een enkele keer een SSD) Vaak blijkt er nl. helemaal niets met zo'n schijf aan de hand te zijn en sommigen hebben zelfs nog 0 draaiuren op de teller staan, maar van dat uit/aan zetten en in/uitbouwen krijg je wel het heen en weer. Dus ben op zoek naar een goed docking station waar ik een HDD zo in kan schuiven en als die er is betere software om zo'n HDD te testen (kunnen zien of men zo'n HDD heeft laten vallen is nl. ook wel handig) zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
wanderer Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden ik kan je ali aanbevelen is goedkoop, heb zelf een usb to sata werkt perfect Samsung 40D6510WS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen