Moderator ceesv Geplaatst: 4 uren geleden Moderator Geplaatst: 4 uren geleden Brr, wind uit het noorden en koud vannacht. Heldere lucht, onbewolkt en volle maan. De voorspelling is -5 Graden/C. De 2 opvolgende nachten voorspellen ook temperaturen ver onder het vriespunt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Schotelspeller Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 19 minuten geleden, ceesv zei: Brr, wind uit het noorden en koud vannacht. Heldere lucht, onbewolkt en volle maan. De voorspelling is -5 Graden/C. De 2 opvolgende nachten voorspellen ook temperaturen ver onder het vriespunt. In het westen hier zal het wel bij -1 of -2 blijven. ik had nog een cactus die ik had vergeten, haha. Vond het een lelijk prik ding dus laat maar kapot vriezen.
astro iris Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Hier in de Vlaamse Westhoek ZW wind en temperaturen vannacht rond het vriespunt. Nu om 19u 3°.
gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Kwam vanmorgen bij de zaak en de bolbegonia's die ik nog had staan waren al bevroren, dus heb meteen de bollen maar uit de grond gegraven zodat ze kunnen drogen en van het voorjaar de grond weer in kunnen. Narcissen staan echter al 5 cm boven de grond en de tulpen en krokussen beginnen zichtbaar te worden. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Con Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) 2 uren geleden, ceesv zei: Brr, wind uit het noorden en koud vannacht. Heldere lucht, onbewolkt en volle maan. De voorspelling is -5 Graden/C. De 2 opvolgende nachten voorspellen ook temperaturen ver onder het vriespunt. Nu (1,8 meter boven de grond op het noorden); 2 uren geleden aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Sprietje Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Hier niet echt koud. Afgelopen nacht is het boven de 15 graden C gebleven. Overdag korte broek en blouse met korte mouwen. Vannacht wordt het iets kouder maar het is nu nog steeds 11 graden. Waar? Costa Calida.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen