Mojo Geplaatst: 1 februari Geplaatst: 1 februari Was fantastisch vanmorgen onderweg naar de kust You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Sprietje Geplaatst: 13 februari Geplaatst: 13 februari Wat een weer in Spanje! Geen wolkje aan de lucht en 24 graden aan de Costa Calida (provincie Murcia). Ik heb al dagen de ramen open staan. Het stroomt vol met Nederlanders die hier naar toe komen. Je bespaart enorm op de stookkosten die de meeste mensen in Nederland hebben. Zeg maar gratis vakantie.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 13 februari Geplaatst: 13 februari Ik weet niet waar jij die jubel stemming vandaan haalt maar als ik kijk liggen de temperaturen daar bij jou duidelijk lager en ‘s nachts is het helemaal naadje. Zou niks voor mij zijn. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
minplus Geplaatst: 13 februari Geplaatst: 13 februari Hier het laatste dikke stuk van een sneeuwbui. Gisteren ook tijden een beetje miezersneeuw en aan het eind van de bui dikke vlokken. Het is weer mooi om te zien. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Sprietje Geplaatst: 13 februari Geplaatst: 13 februari 44 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Ik weet niet waar jij die jubel stemming vandaan haalt maar als ik kijk liggen de temperaturen daar bij jou duidelijk lager en ‘s nachts is het helemaal naadje. Zou niks voor mij zijn. Ik ben blij dat jij het beter weet dan het weerpraatje op de Spaanse tv gepresenteerd door Aemet, het Spaanse KNMI.
minplus Geplaatst: 13 februari Geplaatst: 13 februari Volgens de buienradar is het al meer dan een uur droog, maar het sneeuwt hier nog steeds. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: 13 februari Geplaatst: 13 februari 32 minuten geleden, Sprietje zei: Ik ben blij dat jij het beter weet dan het weerpraatje op de Spaanse tv gepresenteerd door Aemet, het Spaanse KNMI. Wat ze daar in Spanje al niet doen om de massa’s toeristen te mobiliseren. 😂😂😂 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari Op 13-2-2025 om 16:33, Drs. IJzerbout zei: Wat ze daar in Spanje al niet doen om de massa’s toeristen te mobiliseren. 😂😂😂 Beste IJzerbout Stuur nog maar wat donzen dekbedden. Dat doe je zo graag. Het Spaanse KNMI had vandaag 24 graden voorspelt voor de provincie Murcia. Iets links van de hoofdstad Murcia waar de Costa Calida aan ligt, werd het vandaag 29,2 graden, zie de site van de Spaanse weer waarnemingen.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 15 februari Geplaatst: 15 februari Gelukkig is het hier het hele etmaal in deze „winterperiode“ aangenaam prettig mild. Overdag om en nabij de 30°C en ‘s nacht rond de 20°C. Dus niet zo stervens koud als bij jou daar. We zitten nu heerlijk buiten en genieten volop, wetende dat de brutale hitte op de loer ligt. Ook het zeewater is nu prettig, met 23°C. De ramen 24x7 open en dat slaapt ook lekker. In de avonduren een terras opzoeken en genieten van de Arabische specialiteiten. En een bijkomend voordeel is dat die kl*te Russen verdwenen zijn. Die kunnen het kennelijk niet meer betalen en komen hopelijk nooit meer terug. 2 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 15 februari Geplaatst: 15 februari Kameraad van me is momenteel in Bahrein en heeft ramen dicht en airco aan, want het is hem te warm 's nachts. Is wellicht ook wennen die prettig milde winters in Dubai en omgeving. ⛷️ Thunderstruck AC~DC
Drs. IJzerbout Geplaatst: 15 februari Geplaatst: 15 februari (aangepast) 2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: En een bijkomend voordeel is dat die kl*te Russen verdwenen zijn. Die kunnen het kennelijk niet meer betalen en komen hopelijk nooit meer terug. De armere Vladimir’s kwamen vroeger altijd in de zomer. Omdat het dan wegens de extreme hitte spotgoedkoop is. Die liggen dan bij 50+°C op de stranden te bakken in de zon. ☀️ Tot de vellen erbij hangen. Dan zo rood als een kreeft gaan die vuurtorens dan de hotels in om te eten en te zuipen. Van mij mogen ze allemaal *****krijgen. 😂 15 februari aangepast door ceesv Laten we het netjes houden. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 15 februari Geplaatst: 15 februari Bij Sprietje liggen er meestal veel Britse vuurtoren op het strand. En die zuipen ook genoeg aan de strandbar of in het hotel. Vandaag is het hier waterkoud = 2 graden en de zon probeert er doorheen te komen. lukt nog niet echt. Maar komende dagen stijgt de temperatuur weer boven de 10 graden. Er is nog hoop voor Carnaval. Thunderstruck AC~DC
Eduard07 Geplaatst: 16 februari Geplaatst: 16 februari Mogelijk meteen de laatste van deze "winter", dus geniet van het aanblik zo vaak als het de komende jaren nog kan.... 🥶 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Crazy Sat Geplaatst: 16 februari Geplaatst: 16 februari @astro iris In Poperinge nog niet gestrooid deze ochtend.Nu wel volop zon. Heerlijke wandeling deze morgen en ervan genoten... 3 feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen