Drs. IJzerbout Geplaatst: 16 februari Geplaatst: 16 februari IJzerbout weet het nu zeker…. De Elfstedentocht staat voor de deur. 🥶🥶 2 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Eduard07 Geplaatst: 16 februari Geplaatst: 16 februari (aangepast) In Vlaanderen? 🤔 Want: https://www.omropfryslan.nl/fy/waar ken net meer! Hjoed twa graden! Begrypst wel? 😊 16 februari aangepast door Eduard07 1 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 3 maart Geplaatst: 3 maart Zon puur maar tikje fris voor de optocht. Mercedes Benz (angelus rock) Roberto Cacciapaglia
Tonskidutch Geplaatst: 9 maart Geplaatst: 9 maart Het vervelende van dit weer is, geen of te weinig wind, dus slechte lucht. Mercedes Benz (angelus rock) Roberto Cacciapaglia
gerrit B Geplaatst: 9 maart Geplaatst: 9 maart Gezien de windrichting kan die slechte lucht niet uit de regio komen met intensieve veeteelt. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 10 maart Geplaatst: 10 maart Het is veelal uit het NO qua windrichting... En als dagelijkse routine kijk ik dan ook nog hiernaar, want ook daar heb ik last van POLLEN Mercedes Benz (angelus rock) Roberto Cacciapaglia
gerrit B Geplaatst: 10 maart Geplaatst: 10 maart Als ik kijk welke wolken stuifmeel hier van de taxusstruik af komen dan kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Heb het gisteren geprobeerd vast te leggen maar dan moet net de zon goed staan anders zie je het niet op camera. Maar ook diverse wilgen staan al volop in bloei en die staan er om bekend dat ze ook heel veel stuifmeel loslaten. 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
astro iris Geplaatst: zondag om 10:40 Geplaatst: zondag om 10:40 Al weken hier stabiel weer, maar heel slecht in Spanje. Ik hoor Sprietje niet de laatste tijd, is toch niet verdronken?
minplus Geplaatst: zondag om 14:19 Geplaatst: zondag om 14:19 Vrienden waren een week naar Portugal. Was daar koud en nat, hier warm en droog. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
astro iris Geplaatst: zondag om 15:04 Geplaatst: zondag om 15:04 43 minuten geleden, minplus zei: Vrienden waren een week naar Portugal. Was daar koud en nat, hier warm en droog. Gisteren overstromingen rond Madrid en maar 11°, streek rond Malaga ook noodweer geweest en Portugal ook weer de volle laag.
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 09:52 Geplaatst: gisteren om 09:52 23 uren geleden, astro iris zei: Al weken hier stabiel weer, maar heel slecht in Spanje. Ik hoor Sprietje niet de laatste tijd, is toch niet verdronken? Ook al zit in heel Spanje iedereen te klappertanden en te dweilen, dan ligt Sprietje te bakken aan het strand 🏖️ met temperaturen waar iedereen jaloers op is. 🤗🤭😂😳🤣 Bij mij hierzo een aangename 28°C en zonovergoten. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
gerrit B Geplaatst: gisteren om 10:33 Geplaatst: gisteren om 10:33 Gisteravond hier een flinke regenbui en dan bedoel ik ook echt een flinke regenbui met dat het zo hard ging dat ik toch maar niet naar buiten ben gegaan om te kijken of er een goot overliep (zo klonk het in ieder geval wel) Even op de camera's bij de zaak gekeken (2 km verderop) maar daar was nagenoeg geen druppel regen te zien en is alleen de straat wat nat geworden en verder niet. Terwijl hier de straatkolken het niet aan konden en het water met geweld door de straat ging. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 11:39 Geplaatst: gisteren om 11:39 Het was "het moment" om weer eens een langere wandeling te maken. De Romeinse weg, vanaf het Vroenhoven WOII museum parallel aan het Albert Kanaal een derde rondom Maastricht. Bewolkt 8 graden om 7:25 uur en geen regen verwacht. 2 uur later iets minder bewolkt en toch waren er de nodige druppels tijdens de wandeling. Mag zo blijven. Mercedes Benz (angelus rock) Roberto Cacciapaglia
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen