Tonskidutch Geplaatst: 6 april Geplaatst: 6 april Nou ben ik toch gegaan gisteren namiddag met pet op... via de Romeinse weg. Maar het was inderdaad wel warm, te warm voor een ferm wandeltempo. Dat gaat vandaag beter worden met maar 17 graden. You Are So Beautiful Charles Lloyd and the Marvels
Drs. IJzerbout Geplaatst: 6 april Geplaatst: 6 april We gaan vandaag naar de 37°C. Daar kan Sprietje een puntje aan zuigen😎. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
minplus Geplaatst: 6 april Geplaatst: 6 april Ik heb liever 17 dan 37. 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Moderator ceesv Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 7 uren geleden Het regent hier, in zuid-west Frankrijk, al 24 uur onafgebroken, en het is voorlopig nog niet droog. Tot nu toe al ruim 70 mm. neerslag in 31 uur, en voor vandaag is er nog eens 50 mm. voorspeld. Vanaf woensdag is er pas kans op verbetering. De "storm" periode is gestart om 02:00 uur op 19 april. Na een relatief droge periode is er nu geen sprake van een neerslag tekort. April 2025 is nu al een van de natste april maanden in de afgelopen 5 jaar. Maar, de tabel laat duidelijk zien, dat er geen pijl op het "weer" te trekken is. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
astro iris Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Hier in Ieper is vandaag op Paaszondag de eerste 1.5 mm hemelwater gevallen sinds eind maart.
gerrit B Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Hier schijnt gewoon een lekker zonnetje. Achterneefje en nichtjes hadden het grootste plezier met het eieren zoeken in de tuin van mijn moeder. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Drs. IJzerbout Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Rond de 30°C. Het is frisjes maar goed uit te houden. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
astro iris Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 1 uur geleden, gerrit B zei: Hier schijnt gewoon een lekker zonnetje. Achterneefje en nichtjes hadden het grootste plezier met het eieren zoeken in de tuin van mijn moeder. Inderdaad is goed te zien op satellietbeelden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen