Tonskidutch Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Werd tijd dat is niet te zuipen... 1 Ebeneezer Good Shamen
mereltje Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 5 uren geleden, Tonskidutch zei: Werd tijd dat is niet te zuipen... Dit moeten ze nemen Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden AB InBev en Heineken brouwerijen maken ook niet meer het beste bier. Maar dan nog liever Grolsch uit Enschede. Ebeneezer Good Shamen
mereltje Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 9 minuten geleden, Tonskidutch zei: AB InBev en Heineken brouwerijen maken ook niet meer het beste bier. Maar dan nog liever Grolsch uit Enschede. Een Limburger die Grolsch drinkt 🤮 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Ja laat ik zo zeggen, van de tap (op vat), uit de fles of blikje is een enorm verschil. Maakt niet uit, Ajax heeft wijs besloten als er dan toch een handelsoorlog moet komen. Ebeneezer Good Shamen
gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 3 uren geleden, mereltje zei: Dit moeten ze nemen Ook Brandbier zit onder de paraplu van Heineken. Grolsch is een onderdeel van het Japanse Asahi Group Holdings Ltd Wil je dan toch echt Limburgs bier dan zal je bijv. voor een Alfa moeten kiezen dat is nog steeds in handen van de familie Meens zelf. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
bellejt Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden of je neemt een belgisch bier dat echt bier is Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
minplus Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 👍 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen