MrDish Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Hallo leden , Heb een probleem met mijn Laptop Lenovo. Heb of gebruik hem als een soort van ( back-up) Nu sinds afgelopen woensdag heeft hij problemen met opstarten. Krijg een blauwscherm te zien met een code en het bestand . Maar ik er geen Installatie CD bij heb , kan ik weinig uitricht . Hoe kan ik toch te werk gaan dat ik het fix Mvg
Moderator ceesv Geplaatst: 9 uren geleden Moderator Geplaatst: 9 uren geleden Google is je vriend! https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/all/bcd-error-0xc0000098-na-update/e94cd960-4cbc-4e30-ad3e-a0f26c1364eb en https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/error-code-0xc0000098-missing-file-bcd/a5e0d28d-1e25-4ebd-836a-eb8656f41579 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Google is te moeilijk voor die gast. Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
MrDish Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden Opgelost , Via Live Chat Widget kom te er ook. 1
Psychosammie Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden 53 minuten geleden, MrDish zei: Opgelost Heel fijn dat je de oplossing hier ook post. Oh wacht..... Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Pluizebol Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 2 uren geleden, Tonskidutch zei: Google is te moeilijk voor die gast. 5 minuten geleden, Pluizebol zei: 2 uren geleden, Tonskidutch zei: Google is te moeilijk voor die gast. Fijne hulp !!!!!! Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 / TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+
Moderator ceesv Geplaatst: 6 uren geleden Moderator Geplaatst: 6 uren geleden MrDish wordt bovengemiddeld getroffen door problemen. Een richting verkeer is een andere eigenschap van de communicatie. Toch probeer ik elke vraag te beantwoorden, ik blijf optimistisch. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 13 minuten geleden, ceesv zei: MrDish wordt bovengemiddeld getroffen door problemen. Heeft ook nog een tweeling broer You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen