MrDish Geplaatst: gisteren om 13:45 Auteur Geplaatst: gisteren om 13:45 9 minuten geleden, ceesv zei: Dat doe je door de instructie te lezen. https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/installatiemedia-voor-windows-maken-99a58364-8c02-206f-aa6f-40c3b507420d Ik las dat ik met Rufus zo`n opstart Usb kon maken . Download de laatste Rufus , zie dat mijn Usb gevonden is , in Rufus klik ik op bestanden en zie bij alle bestanden de Download 10 staan .klik ik er op ,vraagt hij om weer op te slaan . Hij moet verwerkt worden in een Usb stick ,niet om opnieuw op te slaan
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 13:50 Moderator Geplaatst: gisteren om 13:50 Dat was je vraag niet, je komt nu met een heel nieuw probleem. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: gisteren om 14:02 Auteur Geplaatst: gisteren om 14:02 Ik probeer een Opstart Usb te maken ,want jij had het over een : Opstart Disc. Op het Internet lees ik steeds over een Usb -stick die ze daarvoor gebruiken met genoeg capaciteit Die heb ik er hier genoeg van . Dan lees je dat ze daarvoor het programma Rufus gebruiken , en met 2 vingers in je neus maak je een opstart Usb. Voor jullie toch geen ( nieuw probleem ?) Blijkbaar wel. Mvg
Mojo Geplaatst: gisteren om 17:04 Geplaatst: gisteren om 17:04 Om een w10 opstart USB re maken moet je wel een iso file hebben voor Rufus You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 17:51 Moderator Geplaatst: gisteren om 17:51 En het is ook handig dat je vooraf weet of je in de bios van jouw computer deusb als bootoptie kunt instellen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
jeevanhoof Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden (aangepast) Ik heb nog nooit met rufus gewerkt. Gewoon bij Microsoft Windows voor een andere pc downloaden Met de media creation tool wordt er een opstartbare USB of DVD gemaakt. Hier kan je mee opstarten. Mvg 23 uren geleden aangepast door jeevanhoof dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen