sattos Geplaatst: zaterdag om 00:37 Geplaatst: zaterdag om 00:37 Beste mensen, In mijn contract staat dat ik een glasvezel aansluiting heb,maar in werkelijkheid is dat gewoon een kabelverbinding.Van de internet aansluiting naar de modem loopt een utp kabel en geen glasvezel kabeltje. In mijn contract staat:glasvezel 50 mbs,maar het is geen glasvezel maar kabelverbinding. De huidige snelheid van internet is wel rond 70 mbs. Moet ik dit accepteren?Ik heb het idee,als ik boven of in de tuin ben zwak verbinding heb. Graag uw hulp
Moderator ceesv Geplaatst: zaterdag om 07:06 Moderator Geplaatst: zaterdag om 07:06 Is die huisaansluiting een omzetter van glas naar utp? Over welke provider gaat het? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
paardengek Geplaatst: zaterdag om 07:18 Geplaatst: zaterdag om 07:18 Hoe komt het internet in je woning ? Welk internet abonnement heb je ? Maak eens een foto, met welke kabel en modem je bent verbonden met internet . Mijn gevoel zegt, dat je gewoon glasvezel verbinding hebt. Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Moderator ceesv Geplaatst: zaterdag om 07:22 Moderator Geplaatst: zaterdag om 07:22 Ik heb ook een glasvezel die het huis binnenkomt. Van de huisaansluiting loopt ook een utp verbinding naar mijn modem, Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: zaterdag om 07:26 Geplaatst: zaterdag om 07:26 https://www.google.com/search?q=hoe glasvezelaansluiting herkennen&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-m#sbfbu=1&pi=hoe glasvezelaansluiting herkennen You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: zaterdag om 07:49 Moderator Geplaatst: zaterdag om 07:49 En nog wat leesvoer. https://wiki.danit.nl/index.php/T-Mobile_Glasvezel:_Eigen_modem Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
sattos Geplaatst: zaterdag om 13:30 Auteur Geplaatst: zaterdag om 13:30 6 uren geleden, ceesv zei: Ik heb ook een glasvezel die het huis binnenkomt. Van de huisaansluiting loopt ook een utp verbinding naar mijn modem, Dat is mijn huidige situatie. Dan is het geen glasvezel internet!Vorige jaar had ik glasvezel aansluiting bij andere provider Toen liep van de huisaansluitingen een hele dunne gele kabeltje naar de modem
bellejt Geplaatst: zaterdag om 13:33 Geplaatst: zaterdag om 13:33 (aangepast) Moet ik dit accepteren? Ik heb het idee,als ik boven of in de tuin ben zwak verbinding heb : dit heeft niks met je internet verbinding soort te maken maar met de sterkte van je WIFI. De huidige snelheid van internet is wel rond 70 mbs : gemeten op je modem of WIFI ? zaterdag om 13:34 aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: zaterdag om 13:35 Moderator Geplaatst: zaterdag om 13:35 Glasvezel aansluiting wordt gedefinieerd wat er binnenkomt tot je abonnee overgave punt. Bij mij in huis op mijn ene adres heeft de provider een modem bijgeleverd wat het glas overzet in UTp. Van dat punt kan ik in huis zelf bepalen weke router en netwerk ik wilde aanleggen. Er zijn ook providers die een modem/router aanbieden waarop je glas rechtstreeks wordt aangesloten. Die laatste paar meters in je verbinding gaan geen verschil maken. Voor de prestaties en snelheid van je aansluiting maakt het geen verschil. Op mijn Franse adres heeft de provider een modem/router geleverd waar de glasverbinding rechtstreeks op aangesloten is. Een foto van je meterkast waar het signaal binnenkomt zal ons duidelijkheid geven. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
sattos Geplaatst: zaterdag om 13:36 Auteur Geplaatst: zaterdag om 13:36 6 uren geleden, paardengek zei: Hoe komt het internet in je woning ? Welk internet abonnement heb je ? Maak eens een foto, met welke kabel en modem je bent verbonden met internet . Mijn gevoel zegt, dat je gewoon glasvezel verbinding hebt. Vorige jaar had ik glasvezel internet,bij Od.d.provider.Ik ben een tijdje overgestapt naar T.fo.n provider .Bij vorige provider liep een gele dunne kabeltje naar de modem . Bij vorige provider zag ik een zesje bij internet aansluiting op mijn telefoon.
Moderator ceesv Geplaatst: zaterdag om 13:41 Moderator Geplaatst: zaterdag om 13:41 2 minuten geleden, sattos zei: Bij vorige provider zag ik een zesje bij internet aansluiting op mijn telefoon. Dat zesje staat voor welke Wifi norm het modem produceert. Bij je nieuwe provider zal je een generatie ouder wifi hebben. Veel hangt af van welk abonnement je hebt, bij een goedkoper abo krijg je doorgaans een modem/router met lagere snelheid, alsmede een lagere internet snelheid. Op mijn ene adres heb ik een abo voor 500 Mb/s op mijn 2e adres is de snelheid 8 Gb/s. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
sattos Geplaatst: zaterdag om 13:41 Auteur Geplaatst: zaterdag om 13:41 6 uren geleden, ceesv zei: Is die huisaansluiting een omzetter van glas naar utp? Over welke provider gaat het? Vorige jaar had ik glasvezel internet, had gele dunne kabeltje die naar de modem liep,was wel andere provider. Ik mis wel een 6je op mijn telefoon bij internet sterkte
Moderator ceesv Geplaatst: zaterdag om 13:43 Moderator Geplaatst: zaterdag om 13:43 Zie mijn antwoord hierboven. Nogmaals, maak een foto van je abonnee overgave punt en plaats die hier. Dat geeft uitsluitsel of je een glasvezel internet verbinding hebt. De kabel tussen je modem en router is niet bepalend. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
sattos Geplaatst: zaterdag om 13:44 Auteur Geplaatst: zaterdag om 13:44 6 uren geleden, Mojo zei: https://www.google.com/search?q=hoe glasvezelaansluiting herkennen&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-m#sbfbu=1&pi=hoe glasvezelaansluiting herkennen Ik heb glasvezel aansluiting, maat of ik glasvezel internet heb,is de vraag
sattos Geplaatst: zaterdag om 13:48 Auteur Geplaatst: zaterdag om 13:48 14 minuten geleden, bellejt zei: Moet ik dit accepteren? Ik heb het idee,als ik boven of in de tuin ben zwak verbinding heb : dit heeft niks met je internet verbinding soort te maken maar met de sterkte van je WIFI. De huidige snelheid van internet is wel rond 70 mbs : gemeten op je modem of WIFI ? Via internetsnelheid programma
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen