Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 13:49 Moderator Geplaatst: gisteren om 13:49 Wanneer je internet via glas je huis binnenkomt heb je glasvezel wan. Daarover gaat dan je internet communicatie. De definitie is dan dat je glasvezel internet hebt. Dat er in jouw huis overgestapt wordt op UTP kabel is gebruikelijk en maakt technisch geen verschil. Voor die korte afstanden zijn snelheden tot 1 Gigabit/s. geen probleem. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bellejt Geplaatst: gisteren om 13:51 Geplaatst: gisteren om 13:51 tevens wordt de snelheid die je hebt bepaalt door je provider.Die zal die geven naargelang je abo wat wil zeggen hoe meer je betaald hoe hoger de snelheid (op de internet verbinding en niet op de WIFI ) Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 13:54 Moderator Geplaatst: gisteren om 13:54 Waarbij de duurdere abonnementen meestal dan de beschikking krijgen over een router met de WiFi 6 norm. WiFi 6, ook wel 802.11ax genoemd, biedt een veel hogere maximale snelheid van 9,6 Gbps, wat betekent dat het geschikt is voor zware toepassingen zoals 4K streaming, online gaming en werken in de cloud. Ik haal op mijn tablet met gemak 600 Mb/sec wifi. (Wifi 6). Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
sattos Geplaatst: gisteren om 14:41 Auteur Geplaatst: gisteren om 14:41 Foto Zojuist, sattos zei: Afgesneden ivm grootte bestand
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 14:54 Moderator Geplaatst: gisteren om 14:54 Tja, het staat op het kastje, glasvezel modem! Je huisaansluiting is dus glasvezel, de verbinding tussen je modem en router is UTP. https://www.gebruikershandleiding.com/Solcon-Genexis---TK01-P2110/preview-handleiding-954940.html Het voordeel van deze constructie is dat je nu de volledig vrije keuze hebt wat voor router je wilt gebruiken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
paardengek Geplaatst: gisteren om 15:05 Geplaatst: gisteren om 15:05 (aangepast) 14 uren geleden, sattos zei: Moet ik dit accepteren?Ik heb het idee,als ik boven of in de tuin ben zwak verbinding heb. Graag uw hulp Dus je hebt gewoon een glasvezel internet. Wifi is waarschijnlijk te zwak bij je. Oplossing: Plaats een extra wifi punt. gisteren om 15:08 aangepast door paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
sattos Geplaatst: gisteren om 15:22 Auteur Geplaatst: gisteren om 15:22 27 minuten geleden, ceesv zei: Tja, het staat op het kastje, glasvezel modem! Je huisaansluiting is dus glasvezel, de verbinding tussen je modem en router is UTP. https://www.gebruikershandleiding.com/Solcon-Genexis---TK01-P2110/preview-handleiding-954940.html Het voordeel van deze constructie is dat je nu de volledig vrije keuze hebt wat voor router je wilt gebruiken. In mijn contract staat glasvezel internet, en ik krijg utp aansluiting.
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 15:30 Moderator Geplaatst: gisteren om 15:30 Ik denk dat je dat verkeerd ziet. Je krijgt glasvezel, je modem maakt dat voor de rest van je installatie beschikbaar. Er komt optisch internet je huis binnen, je modem maakt daarvan elektrische signalen. Die elektrische signalen gaan daarna naar je router. Ik krijg ook glasvezel het huis binnen maar mijn computer heeft een utp aansluiting, geen optische aansluiting. Mijn router verandert de optische signalen in elektrische signalen. Je provider voldoet dus aan zijn levering belofte, hij levert het internet thuis met behulp van een optische glasvezel. Het enige verschil met je andere provider is dat het optische modem en de router 2 verschillende kastjes zijn. Bij je vorige provider zaten die in een behuizing. Voordeel voor jou is dat je nu de mogelijkheid en vrijheid hebt om zelf een router aan te schaffen naar jouw voorkeur. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
sattos Geplaatst: gisteren om 19:54 Auteur Geplaatst: gisteren om 19:54 (aangepast) Volgens jou heb ik geen glasvezel internet? En hoe kan ik dat zien?Is er misschien een progje? gisteren om 19:56 aangepast door sattos
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 20:07 Moderator Geplaatst: gisteren om 20:07 Uit alles wat je met ons gedeeld hebt blijkt dat jouw provider jou glasvezel aan huis levert. 12 minuten geleden, sattos zei: Volgens jou heb ik geen glasvezel internet? Ik beweer het tegenovergestelde. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
sattos Geplaatst: gisteren om 20:38 Auteur Geplaatst: gisteren om 20:38 Waarom heb ik geen (gele) glasvezel kabel naar de modem?
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 21:00 Moderator Geplaatst: gisteren om 21:00 Je hebt een glasvezel kabel naar het modem, dat is de grijze kabel links. Modem is een afkorting van modulator/demodulator. Dat is het zwarte kastje type TK 21. Dat kastje zet de optische signalen van je glasvezel om naar elektrische signalen. Daarna gaat het elektrische internet signaal mt een utp kabel zonder snelheidsverlies naar je router. 26 minuten geleden, sattos zei: Waarom heb ik geen (gele) glasvezel kabel naar de modem? Je doet hier dus een onjuiste aanname, je modem is wel verbonden met een (grijze) glasvezel kabel. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 21:07 Moderator Geplaatst: gisteren om 21:07 20 uren geleden, sattos zei: In mijn contract staat dat ik een glasvezel aansluiting heb Je hebt een aansluiting overeenkomstig je contract! Je hoeft je geen zorgen te maken, alles is in orde. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
sattos Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden 20 uren geleden, ceesv zei: Je hebt een aansluiting overeenkomstig je contract! Je hoeft je geen zorgen te maken, alles is in orde. Misschien overbodige vraag, Wat is het verschil tussen gele glasvezel kabel en utp kabel? Vorige contract had ik gele glasvezel kabel naar de modem.Bij deze loopt een utp kabel naar de modem.
Mojo Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 2 minuten geleden, sattos zei: Wat is het verschil tussen gele glasvezel kabel en utp kabel? De ene is van glas en de andere van koper🙃 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen