Drs. IJzerbout Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Het zou een zegen voor de mensheid zijn. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
gerrit B Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Als het verplicht ondergebracht wordt bij Elon dan verwacht ik van wel. er is op dit moment al een wildgroei in stickers Bought it before we knew Elon was Crazy en kwam ook al dit soort foto's tegen Nu Musk zich ook met de Europese verkiezingen gaat bemoeien kon dat wel eens verder tegen hem gaan werken. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Drs. IJzerbout Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Geplaatst: 10 uren geleden 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Geplaatst: 10 uren geleden 2 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
minplus Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Twee levensgevaarlijke geschiften bij elkaar... 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden 47a919e2-a1b5-4c34-aa6c-cc3e7fbd9302.mp4 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
edbe Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden voor mij mogen ze vroeger heette het anders 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen