sattv4iedereen Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden Hi, Ik heb hier 2 lijnen. 1. Een voip lijn, geconfigureerd met een grandstraem ata 2. Een gsm adapter die gsm signalen overbrengt naar een vaste lijn, met rj11. Ik heb gezocht dit te doen zonder centrale, omdat dit algauw 200€ kost, om het op een andere manier te doen. Helaas, vindt ik niet iets buiten een telefooncentrale. Maar misschien zijn er leden die het wel weten. Zo moet ik niet met 2 telefoon meesleuren. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
jeevanhoof Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Kan je dan niet gewoon één toestel laten doorschakelen naar het andere? Bv het GSM nummer doorschakelen naar het vast toestel. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
sattv4iedereen Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden 1 uur geleden, jeevanhoof zei: Kan je dan niet gewoon één toestel laten doorschakelen naar het andere? Bv het GSM nummer doorschakelen naar het vast toestel. mvg Nee, want via gsm bel ik gratis bij mijn abbo en bij mijn voip lijn niet. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Frans B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Er zijn meerdere telefoon toestellen in de handel, die zowel voip (IP) en een normale lijn aan kunnen. Bijv de Siemens 450IP. (is wel oud model) System Administrator (niet van deze site)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen