bellejt Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden mss ff radar bellen en uitkijken naar goedkoper alternatief.Gaat het forum offline dan wachten we wel ff af wanneer het er weer is en blijven trouw. World of sat had hetzelfde probleem ooit en heeft een sponsor (winkel) die tussenkomt en leden betalen ook wel eens wat mee omdat er steeds vernieuwing komt die ons allen helpt.Wat maakt nu 10 eurootjes per jaar uit maar als enkele honderden leden dat doen is het wel voldoende om in de lucht te blijven Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
sattv4iedereen Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden Niet elk lid zal 10€ betalen vrees ik. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
OFDM Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 11 uren geleden, sattv4iedereen zei: Niet elk lid zal 10€ betalen vrees ik. Nee en dat is ook logisch als iemand maar zelden inlogt. Dan moet je het van de intensieve gebruikers hebben en zijn dat er genoeg? Ik denk dat het grootste probleem het organiseren is, hoeveel inkomsten zekerheid tegen hoeveel extra werk?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen