Beheerder Michel Geplaatst: 16 uren geleden Auteur Beheerder Geplaatst: 16 uren geleden 7 minuten geleden, naxos zei: Is dat met een automatische verlenging ? Ik heb vorig jaar reeds een kopje koffie geschenkt, wou nu eigenlijk vriend worden, maar zag daar dat er reeds voor 2026 wat bijstaat. Niks tegen verlengingen maar ik doe het liever zelf, die nieuwe betaling. Op den duur zie ik door het bos de bomen niet meer..Graag wat toelichting aub en ik word dadelijk vriend ! Nee, je ontvangt wel ieder jaar een herinnering, maar het is geen machtiging. Je moet/mag dus ieder jaar opnieuw online betalen (creditcard, ideal, bankontakt etc.) Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
naxos Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden 8 minuten geleden, Michel zei: Nee, je ontvangt wel ieder jaar een herinnering, maar het is geen machtiging. Je moet/mag dus ieder jaar opnieuw online betalen (creditcard, ideal, bankontakt etc.) OK, juist betaald, reeds zoveel opgestoken hier, en iedereen zo vriendelijk, vooral op mijn domme vragen soms hihihi.... Veel geluk met de voortzetting van het forum !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen