Mathjanssen Geplaatst: vrijdag om 21:08 Geplaatst: vrijdag om 21:08 Aan Tonski, We hebben al enkele keren naar elkaar gereageerd aangaande ARD Mediatheek. Nu wil ik de opname "Musik geschichten mit Stefan Waggerhausen" welke vanavond is uitgezonden door MDR downloaden Hij staat in de ard mediatheek. Zou jij eens kunnen kijken of die bij jou wel download? Ik gebruik Openpli en dat heeft steeds gewerkt. Nu op VU Ultimo en VU solo 4k opeens niet meer. Hij is maar tot 31-1-2025 beschikbaar en ik zou hem graag hebben. b.v.d Math Janssen
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 08:18 Geplaatst: gisteren om 08:18 Misschien een andere dag proberen, maar ik kan hem hier ook niet bekijken of downloaden in een van de diverse resoluties die ter beschikking staan. Ook niet via de mediatheDirekt bij de MDR is wel vaker iets niet juist gekoppeld aan de mediathek Opium Dead Can Dance
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 08:27 Geplaatst: gisteren om 08:27 Heb nog even gekeken naar andere gemiste uitzendingen van MDR gisteren, allemaal niet te zien! Opium Dead Can Dance
Mojo Geplaatst: gisteren om 09:30 Geplaatst: gisteren om 09:30 1 uur terug, Tonskidutch zei: Heb nog even gekeken naar andere gemiste uitzendingen van MDR gisteren, allemaal niet te zien! Bijna allemaal niet 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 09:44 Geplaatst: gisteren om 09:44 Ik heb zelf geen opties om een VPN in te richten maar misschien zou dat kunnen helpen... Dus als iemand dat wel kan testen is dat wel interessant voor de vraagsteller. Opium Dead Can Dance
Oplossing Mathjanssen Geplaatst: gisteren om 10:49 Auteur Oplossing Geplaatst: gisteren om 10:49 Oplossing, net in mijn router VPN aan gezet (op Duitsland) en ja hoor nu download hij wel. MJ
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 12:10 Geplaatst: gisteren om 12:10 Tja is niet de eerste keer dat ik inzake ARDmediathek een VPN heb aangekaart. Fijn dat het werkt. welke router is dat? niet van je provider toch? Opium Dead Can Dance
Mathjanssen Geplaatst: gisteren om 12:25 Auteur Geplaatst: gisteren om 12:25 Fritzbox 7590 MJ Nee niet van provider MJ
Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden (aangepast) Nu is er geen fatsoenlijke oplossing voor mij qua VPN met de Ziggo provider Router anders dan een dure Fritzbox 6690 router kopen. Dat is me echter te duur. Dan zorg ik liever voor tijdig de timers programmeren op de ( ook ) satelliet ontvanger. Vu+ Ultimo4K DVB-S2 Dual FBC + DVB-C/T2 Dual FBC 8 uren geleden aangepast door Tonskidutch Opium Dead Can Dance
Mathjanssen Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Ja, maar dan moet je wel weten wat je wil opnemen, en wanneer dit wordt uitgezonden. Ik kijk als ik zap en kom een leuk programma tegen, of (knop EPG en dan knop geel of er de komend dagen een herhaling komt. Als dit niet zo is, biedt ARD/ZDF mediatheek uitkomst. (als het werkt). bedankt voor je hulp groet MJ
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen