Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Testen is ervaren en weten. er waren maar weinig positieve ervaringen sinds ik dit forum lees Now We Are Free Lisa Gerrard, Gavin Greenaway, The Lyndhurst Orchestra
WillemRL Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden Ja ik zat al te denken, gewoon maar proberen, hij moet toch naar binnen en het resultaat laat ik hier nog wel even weten.
Moderator ceesv Geplaatst: 7 uren geleden Moderator Geplaatst: 7 uren geleden Dat kan werken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Hier een test van DrDish TV uit 2007, 18 jaar geleden dus en toen waren er al niet veel dubbelglas ruiten meer die satellietsignaal doorlieten. Zelfs zonder metaaldampcoating heb al 5dB verlies en heb je minimaal een schotel van 100cm nodig. Dat is te lezen op het Sat4all-forum, zie: https://www.sat4all.com/forums/topic/340070-schotel-plaatsen-achter-glas/page/2/
OFDM Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Dubbelglas wekt bij mij ook twijfel op. De TV torens hebben reportage ringen (tijdelijke straalverbindingen) met glas waarachter een schotel zeker werkt maar daar is natuurlijk gekeken naar deze eigenschap. De isolatie zal daarbij ondergeschikt zijn geweest.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen