Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 12:55 Geplaatst: gisteren om 12:55 Testen is ervaren en weten. er waren maar weinig positieve ervaringen sinds ik dit forum lees Thunderstruck AC~DC
WillemRL Geplaatst: gisteren om 13:10 Auteur Geplaatst: gisteren om 13:10 Ja ik zat al te denken, gewoon maar proberen, hij moet toch naar binnen en het resultaat laat ik hier nog wel even weten.
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 14:27 Moderator Geplaatst: gisteren om 14:27 Dat kan werken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: gisteren om 14:53 Geplaatst: gisteren om 14:53 Hier een test van DrDish TV uit 2007, 18 jaar geleden dus en toen waren er al niet veel dubbelglas ruiten meer die satellietsignaal doorlieten. Zelfs zonder metaaldampcoating heb al 5dB verlies en heb je minimaal een schotel van 100cm nodig. Dat is te lezen op het Sat4all-forum, zie: https://www.sat4all.com/forums/topic/340070-schotel-plaatsen-achter-glas/page/2/
OFDM Geplaatst: gisteren om 15:23 Geplaatst: gisteren om 15:23 Dubbelglas wekt bij mij ook twijfel op. De TV torens hebben reportage ringen (tijdelijke straalverbindingen) met glas waarachter een schotel zeker werkt maar daar is natuurlijk gekeken naar deze eigenschap. De isolatie zal daarbij ondergeschikt zijn geweest.
el renegade Geplaatst: gisteren om 21:54 Geplaatst: gisteren om 21:54 8 uren geleden, WillemRL zei: Ja ik zat al te denken, gewoon maar proberen, hij moet toch naar binnen en het resultaat laat ik hier nog wel even weten. In mijn ervaring werkt dat niet.
WillemRL Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) Beste forumleden, nou het is toch gelukt, na een dagje demonteren, beetje schoonmaken en binnen weer monteren, ik kijk nu op dit moment weer heerlijk engelse freetosat tv, met signaal door dubbelglas . Signaal is wel wat gezakt waar eerst 100% had heb nu 70-80 %, maar zo zonder regen werkt het nog prima Zoals ik al zei, ik heb prima uitzicht op zuiden, grote ramen, en het is z.g.n. thermopane dubbel glas van media jaren 90, dus zonder enig folie of opgedampte metaallaag.. Heb naar zo'n Xsarius satfinder besteld, kwam hem tegen voor 69 euro, zie foto voor wat hij aangeeft. 3 uren geleden aangepast door WillemRL
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Mooi, dat het bij jou werkt. Het hangt van het glas af, maar bij jaren 90 glas heb je een goede kans. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Het meeste geluk heb je dat je het meeste kijkt naar de Astra 28,2 die erg sterk binnen komt. Ik vraag me af of je de Astra 23,5 ook kunt ontvangen? Ik denk het niet. De Astra 19,2 zal waarschijnlijk ook wel lukken maar de Hotbird denk ik ook niet.
WillemRL Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) Op de foto zie je de signaalsterkte en kwaliteit van Astra 3 23.5 , weet niet of dat genoeg is voor ontvangst weet ook niet hoe de waardes van dat apparaatje overeen komen met de werkelijkheid. Zitten daar i.d.d. geen zenders (meer) op die ik kijk. dacht ooit misschien canal+ te nemen. Maar ja het werkt, ben er blij mee, in april kan alles weer naar buiten. Heb een LNB houder alleen voor Astra 1 , 2 en 3. Zit er veel op hotbird wat moeite waard is? Zal morgen eens een scan doen voor Astra 3 2 uren geleden aangepast door WillemRL
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen