Tuneboy Geplaatst: gisteren om 13:04 Geplaatst: gisteren om 13:04 Hallo, Mijn vraag is of er een mogelijkheid bestaat om volgende subwoofer aan te sluiten op mijn versterker. Ik heb dit setje 5.1 van Canton gekregen van een vriend omdat hij overgestapt is op een soundbar. In bijlage is een foto van de achterkant van mijn receiver alsook een foto van de achterkant van de subwoofer. Achter mijn sofa komt er een kabel uit de muur die naar de versterker loopt.(ander kant van de woonkamer waar mijn receiver staat). Ik weet niet juist of ik deze kabel kan gebruiken of ik een volledig nieuwe moet nemen.
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 13:30 Moderator Geplaatst: gisteren om 13:30 Pre out subwoofer van versterker verbinden met de line in van de subwoofer Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tuneboy Geplaatst: gisteren om 13:40 Auteur Geplaatst: gisteren om 13:40 Quote 8 minuten geleden, ceesv zei: Pre out subwoofer van versterker verbinden met de line in van de subwoofer Hey, De line in van de subwoofer is wit + rood. De pre out van de reciever is maar 1 connector. Moet ik die dan splitten of moet ik enkel de rode ingang (van de line in) dan gebruiken van de subwoofer?
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 13:41 Moderator Geplaatst: gisteren om 13:41 De woofer is mono, je hoeft maar een kanaal aan te sluiten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tuneboy Geplaatst: gisteren om 13:45 Auteur Geplaatst: gisteren om 13:45 3 minuten geleden, ceesv zei: De woofer is mono, je hoeft maar een kanaal aan te sluiten. Ok dus de kabel die nu uit de muur komt kan ik perfect gebruiken zonder deze aan te passen. Alvast bedankt.
jeevanhoof Geplaatst: gisteren om 17:41 Geplaatst: gisteren om 17:41 Zeker ! dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Tuneboy Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Geplaatst: 10 uren geleden Ok merci, Mischien nog een kort vraagje. Mocht je kunnen kiezen tussen de Denon AVR-X1700H of de Denon VR-S770H receiver, welke zou je kiezen. De VR-S770H is een nieuwer model maar is de S range van Denon terwijl de X1700H een ouder model is maar behoort tot de X range die naar verluid toch iets beter is dan de S range van Denon. Ik heb namelijk de keuze tussen die 2 om die tegen een mooie prijs te kunnen kopen. Alvast bedankt.
Tonskidutch Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Ik zou alle twee een kans geven bij een luistertest, want welk model ook echt beter klinkt is ook vaak een persoonlijke smaak, dus luister. Misschien is dat lastig te organiseren met reeds aanwezige luidsprekers die je natuurlijk wilt aansluiten en afwisselend met de Denon AVR-X1700H en de Denon AVR-S770H wilt luisteren. Opium Dead Can Dance
Tuneboy Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden Idd ideaal zou een luistertest zijn met beide receivers. Probleem is dat die actie vanavond afloopt haha dusja moet beslist worden tegen dan. Ik denk dat ik dan maar voor de x1700 zal gaan. Krijgt toch goeie reviews. Het moet ook tussen die 2 gaan want meer geld wil ik er niet aan spenderen :)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen