Denisdaf Geplaatst: maandag om 20:36 Geplaatst: maandag om 20:36 Misschien een rare titel, maar ik heb er niet meteen een betere. Wat is e bedoeling? Een aantal VU + ontvangers hier op verschillende plekken in huis ( in een bekabeld netwerk ) zodanig instellen of van een app voorzien at ik in de ene kamer ook kan kijken wat er op de schijven van de andere staat aan opnames, en natuurlijk die ook kan weergeven op een toestel dat niet fysiek verbonden is met dat bepaald tv toestel. Kort door de bocht ik wil in de slaapkamer naar iets kijken wat op een VU+ in de zitkamer is opgeslagen. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Mojo Geplaatst: maandag om 20:50 Geplaatst: maandag om 20:50 (aangepast) Je wilt dus gewoon een verbinding maken met de HDD van een andere ontvanger? Kan volgens mij gewoon via een van de opties in netwerkverbindingen. maandag om 21:09 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Denisdaf Geplaatst: maandag om 22:25 Auteur Geplaatst: maandag om 22:25 Ik ben naar die instellingen gegaan maar kan daar geen keuze maken actief / non actief Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Alex1970 Geplaatst: dinsdag om 00:14 Geplaatst: dinsdag om 00:14 (aangepast) Welk image gebruik je? Het scherm wat @Mojo laat zien is van OpenPLi. dinsdag om 00:16 aangepast door Alex1970 Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
jeevanhoof Geplaatst: dinsdag om 08:17 Geplaatst: dinsdag om 08:17 hier heb je een voorbeeld De eerste is naar een NAS, de tweedeis naar de HD van een VU dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Tonskidutch Geplaatst: dinsdag om 08:18 Geplaatst: dinsdag om 08:18 Je kan beter een pdf plaatsen @jeevanhoof ipv een docx wegens de veiligheid Now We Are Free Lisa Gerrard, Gavin Greenaway, The Lyndhurst Orchestra
jeevanhoof Geplaatst: dinsdag om 11:23 Geplaatst: dinsdag om 11:23 Niet bij stil gestaan. Het document stond nog op de server van Sat4all. Ik kan mijn post niet meer aanpassen, maar hier is de PDF versie Share's.pdf dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Tonskidutch Geplaatst: dinsdag om 11:37 Geplaatst: dinsdag om 11:37 Ik hoop dat een Moderator in deze helpt 🙄 docx kan actieve codes bevatten die door het te openen met Microsoft Word malware op je pC kan laden zonder dat je het merkt Bovendien staan in Word docx bestanden vaker gegevens van de auteur, hetgeen voor die persoon ook niet veilig is. Now We Are Free Lisa Gerrard, Gavin Greenaway, The Lyndhurst Orchestra
Zilverhippie Geplaatst: dinsdag om 14:24 Geplaatst: dinsdag om 14:24 2 uren geleden, Tonskidutch zei: docx kan actieve codes bevatten en pdf niet dan? https://www.adobe.com/acrobat/resources/can-pdfs-contain-viruses.html Het lijkt me beter om je pc-systeem in orde te houden op gebied van updates, antivirus software, het al dan niet automatisch uitvoeren van macro's in producten van bijv. Microsoft Office en Adobe dan hier proactief bestandsformaten uit te sluiten omdat ze een virus zouden kunnen bevatten. Dan moet je wel meer links en bestanden weghalen hier op het forum. Ga verstandig om met wat je downloadt, maar paranoia hoeft nu ook weer niet en bij twijfel is er nog altijd https://www.virustotal.com/gui/home/upload. 1
Denisdaf Geplaatst: dinsdag om 16:28 Auteur Geplaatst: dinsdag om 16:28 16 uren geleden, Alex1970 zei: Welk image gebruik je? Het scherm wat @Mojo laat zien is van OpenPLi. Hier ook OpenPLI Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Mojo Geplaatst: dinsdag om 16:59 Geplaatst: dinsdag om 16:59 29 minuten geleden, Denisdaf zei: Hier ook OpenPLI Nou de link naar het menu staat er bij. Binnen 30 seconden ingesteld 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Denisdaf Geplaatst: 20 uren geleden Auteur Geplaatst: 20 uren geleden Lijkt dan toch een verschil te zitten in het menu. PS kan een beheerder of moderator de niets ter zake doende reacties hier weghalen. Ik heb geen boodschap aan of er al dan niet bagger in docx of pdf of welke bestanden dan ook kan zitten. Het maakt het volgen van de aangereikte oplossingen er niet makkelijker op. Met dank Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Denisdaf Geplaatst: 20 uren geleden Auteur Geplaatst: 20 uren geleden Op 28-1-2025 om 16:28, Denisdaf zei: Hier ook OpenPLI OpenPLi 9.1 Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen