Denisdaf Geplaatst: maandag om 20:46 Geplaatst: maandag om 20:46 Hallo, Ik sta op het punt om 2 Google streamer 4K te bestellen ( als ze weer voorradig zijn tenminste ) En deze ook af en toe te gebruiken om zaken op te nemen. Nu vroeg ik me af in welke extensie wordt er daarop opgeslagen? En kan men die naar bv een pc streamen om daar dan te ontdoen van oa reclame? Die doe ik normaal via de VU+ toestellen maar wil dat graag met die streamers gaan doen. Bijkomende vraag, als ik tijdens het maken van opnames o^de VU+ ook data heen en weer stuur van en naar die VU+ is er geen enkel probleem wat opnemen betreft. Zou dit bij de Streamer ook zo zijn of toch niet samen doen? Verder, heeft er al iemand ervaring met het installeren van sommige Belgische zender app's want dat wil bv niet lukken als ik me in Portugal bevind. Als deze in België worden geïnstalleerd werkt alle perfect. Dus ook het kijken hier in Portugal. Dus, ervaring met de Streamer 4K????? Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
digitaal kijker Geplaatst: maandag om 20:52 Geplaatst: maandag om 20:52 @Denisdaf welke app bedoel je waarmee je kan opnemen, want streaming neemt op in de cloud en niet op je toestel zelf. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Denisdaf Geplaatst: maandag om 20:55 Auteur Geplaatst: maandag om 20:55 (aangepast) De apps zoals voor goplay en zo meer. De streamer 4k neemt echt wel op het toestel op hoor. maandag om 20:57 aangepast door Denisdaf Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Moderator ceesv Geplaatst: maandag om 22:02 Moderator Geplaatst: maandag om 22:02 32 Gig opslag ruimte, dat zet echt zoden aan de dijk. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Denisdaf Geplaatst: maandag om 22:12 Auteur Geplaatst: maandag om 22:12 Inderdaad en daarvan wil ik dus graag weten wat ik er mee aankan. Kan ik het downloaden naar pc, kan ik eventueel bestanden er naartoe uploaden? Zijn het bv TS bestanden zoals ik ze heb als ik via een IPTV ( Formuler ) op USB kan opnemen en bewerken ( zoals de bestanden die ik op de harde schijven verkrijg op de VU+ toestellen ). Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
jeevanhoof Geplaatst: gisteren om 06:21 Geplaatst: gisteren om 06:21 En met welke programma's ga je opnemen? Volgens mij gaan de meeste vlaamse apps niet toestaan dat je opneemt. trouwens die 32 Gb wordt ook gebruikt dor de apps zelf. Veel ga je niet kunnen opnemen mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Denisdaf Geplaatst: gisteren om 14:28 Auteur Geplaatst: gisteren om 14:28 Alle Vlaamse apps laten opnemen toe. dat is namelijk mijn recht als Belg ( Europeaan ) opnemen wat ik wil. Wat ik er mee doe dat is wat anders. Ik mag het niet buiten familiekring vertonen of wat dan ook. Maar binnenhuis mag ik dat x times herbekijken zoveel ik wil. De 321 Gb is om opnames te maken. De 4 G is voor de apps. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 14:46 Moderator Geplaatst: gisteren om 14:46 19 minuten geleden, Denisdaf zei: De 321 Gb is om opnames te maken. De 4 G is voor de apps. Je bedoelt 32 Gig. Dat is niet veel, dat is veel te weinig. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Zilverhippie Geplaatst: gisteren om 15:02 Geplaatst: gisteren om 15:02 18 uren geleden, Denisdaf zei: De streamer 4k neemt echt wel op het toestel op hoor. Ik ben benieuwd. 😋
digitaal kijker Geplaatst: gisteren om 15:23 Geplaatst: gisteren om 15:23 dit toestel speelt enkel af, niet opnemen, of je moet een app hebben van telenet of proximus waarmee je opneemt in de cloud en deze afspeelt op de Google streamer. deze heeft max 32GB voor opslag van Apps en 4GB ram om met deze streamer te werken, de processor dat er in zit en gebruikt wordt is ook al een ouder type. ben benieuwd hoe je daarmee gaat opnemen intern. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Denisdaf Geplaatst: gisteren om 16:01 Auteur Geplaatst: gisteren om 16:01 1 uur terug, ceesv zei: Je bedoelt 32 Gig. Dat is niet veel, dat is veel te weinig. Type foutje. Gaat er ook niet blijven opstaan hé. Zoals gemeld bedoeling om het te bewerken op PC en op HDD te parkeren. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Denisdaf Geplaatst: gisteren om 16:04 Auteur Geplaatst: gisteren om 16:04 39 minuten geleden, digitaal kijker zei: dit toestel speelt enkel af, niet opnemen, of je moet een app hebben van telenet of proximus waarmee je opneemt in de cloud en deze afspeelt op de Google streamer. deze heeft max 32GB voor opslag van Apps en 4GB ram om met deze streamer te werken, de processor dat er in zit en gebruikt wordt is ook al een ouder type. ben benieuwd hoe je daarmee gaat opnemen intern. Never mind. Dat was ook niet de vraag. Ik zocht naar ervaringen niet naar dit kan niet en dat kan niet. Ik weet dat het ding opname klaar is en dat is wat ik er ga mee doen. Ik zoek ook antwoorden op DE gestelde vragen. Niet op wat men er van denkt zonder het in gebruik te hebben. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Zilverhippie Geplaatst: gisteren om 16:22 Geplaatst: gisteren om 16:22 Ik heb het in gebruik met de Belgische apps.
jeevanhoof Geplaatst: gisteren om 16:58 Geplaatst: gisteren om 16:58 Ik heb het ook in gebruik met o.a de Belgische apps. Kijk heb ik ook willen instaleren maar die app is niet beschikbaar, Terwijl deze op mijn smartphone gewoon werkt. Mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
digitaal kijker Geplaatst: gisteren om 17:01 Geplaatst: gisteren om 17:01 kijk.nl heeft een NL ip nodig normaal gezien of een VPN op NL. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen