Denisdaf Geplaatst: dinsdag om 17:20 Auteur Geplaatst: dinsdag om 17:20 55 minuten geleden, Zilverhippie zei: Ik heb het in gebruik met de Belgische apps. En hoe bevalt het? Heb je ervaring als je het meeneemt naar het buitenland? Het zit met name zo dat de toestellen in België zouden worden voorzien van de apps en dan naar Portugal komen. Bij de Chromecast loopt dat perfect. Dus ik hoop ook van de streamer 4K. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Denisdaf Geplaatst: dinsdag om 17:22 Auteur Geplaatst: dinsdag om 17:22 2 uren geleden, Zilverhippie zei: Ik ben benieuwd. 😋 Dat is gewoon zo. de Chromecast kan het niet. enkel opslag voor de apps. Mijn IPTV Formuler 3 pro kan het ook maar met externe USB stick. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Moderator ceesv Geplaatst: dinsdag om 17:49 Moderator Geplaatst: dinsdag om 17:49 Citaat: Het zit met name zo dat de toestellen in België zouden worden voorzien van de apps en dan naar Portugal komen. Meestal wordt dat door de provider geblokkeerd. Of er zit een netwerk restrictie op of een regio blokkade. Ziggo werkt bijvoorbeeld niet op jouw manier. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
jeevanhoof Geplaatst: dinsdag om 19:43 Geplaatst: dinsdag om 19:43 Vrt nu en de tvv app gebruik ik regelmatig wereldwijd op mijn tablet. Nog nergens problemen tegengekomen. Dus ik vermoed dat dit op de 4K streamer ook wel werkt. Mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Zilverhippie Geplaatst: dinsdag om 19:56 Geplaatst: dinsdag om 19:56 Ik kan niet zeggen hoe het toestel zich zal gedragen wanneer je Belgische apps in België installeert en er dan mee naar het buitenland vertrekt. Ze staan er in alle geval dan wel al op en zouden met een VPN moeten kunnen werken, lijkt me. Proberen zou ik zeggen. Als je echter wacht om de Belgische apps in Portugal te installeren dan gaat het volgens mij niet lukken, ook al werk je met een VPN. Google werkt ook met andere parameters om te checken waar je bent zoals ID's van wifi-netwerken (ook al is het toestel via ethernet verbonden en staat wifi uit) en gaat op basis van die gegevens enkel de apps uit die regio voorstellen en daar zullen vermoedelijk geen Belgische tussen staan. Voor jouw ander probleem - het opnemen - lijk je mij 100% overtuigd dat het wel kan omdat het lukt met een IPTV Formuler 3 pro. Een toestel waarover ik overigens geen informatie kan terugvinden via een snelle Google-search. Zonder bijkomende info is het moeilijk om hierover iets zinnigs te zeggen. Je beweert dat opnemen kan via de apps van o.a. GoPlay etc, maar waarop staaf je die bewering?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen