Jan Ambers Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Met het idee van provider te veranderenwil (moet) ik itsme installerenmaar dit lukt me niet op de laptop enook in de GSM is die app niet geinstalleerd Hoe begin ik hier aan?
Moderator ceesv Geplaatst: 23 uren geleden Moderator Geplaatst: 23 uren geleden Door te vertellen wat er niet lukt. Voor ons is het weer gissen. Ik heb bij een provider wissel nog nooit itsmi gebruikt of nodig gehad. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Jan Ambers Geplaatst: 22 uren geleden Auteur Geplaatst: 22 uren geleden Bij de installatie van de kaartlezer word ik gevraagd de lezersoft te dowmloaden en te installeren...... er gebeurt niks!!! De beIDsoft is op laptop geinstalleerd en werkt ok(MyFn ea werken ok) Dan installeer ik de beID softw opnieuw en bi test geeft ie mijn voornaam dus OK Itsme blijft maar installeren, er gebeurt verder niks dan de 3install "lampjes" blijven lopen
sattv4iedereen Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden Normaal komt die extra software automatisch om te downloaden. Je moet 2 dingen installeren. Heb je een add blocker, kan het zijn, dat dit niet automatisch start. Waarom itsme moet her geïnstalleerd worden bij provider wissel is mij een raadsel. Enkel bij een nieuwe gsm. Blijft het hetzelfde nummer moet je eerst itsme blokkeren ( gebruik bvb google voor de link). Bij het blokkeren, gebruik je excact dezelfde voornamen dan die op je eid staan. Instaleer itsme op je telefoon. Op een gegeven moment zal die aangeven naar de computer te gaan. Zoek op itsme activeren.na succes installatie van de 2 gratis en extra software en het geven van je pincode van je eid zal je een code krijgen op je computer die je moet overtypen op itsme van de gsm. Als alles in orde is, kan je na het kiezen van een wachtwoord itsme gebruiken. Maar kijk eerst om die extra software te installeren. Ik gebruik google Chrome. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Zilverhippie Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden 1 uur terug, sattv4iedereen zei: Waarom itsme moet her geïnstalleerd worden bij provider wissel is mij een raadsel. Hij moet Itsme niet herinstalleren - en dat zegt hij ook niet - hij moet gewoon zijn identiteit kunnen bewijzen bij zijn nieuwe provider (dat is een wettelijke verplichting). Sommige providers laten daarvoor enkel Itsme toe en dat had hij dus nog niet.
Moderator ceesv Geplaatst: 18 uren geleden Moderator Geplaatst: 18 uren geleden Is dat itsme iets speciaal voor België? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
jeevanhoof Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Met itsme kan je in België inloggen op websites van de overheden. Ook bij verschillende banken kan je itsme gebruiken om bv transacties te doen. Ook bedrijven die je identiteit nodig hebben kunnen met itsme samenwerken. Itsme is een app op je smartphone. Op de site waar je je identiteit moet bewijzen, geef je aan dit via itsme te willen doen. Vervolgens wordt je telefoonnummer gevraagd. Dan doe je op de smartphone de app open en zie je welke gegevens van jou worden opgevraagd door de site. Als je hier een bevestiging geeft met je code of vingerafdruk dan worden die gegevens aan de site overgemaakt. Itsme is gekoppeld aan je telefoonnummer en aan je smartphone, en kan maar op een toestel gebruikt worden. Jan Ambers welke browser gebruik je? Soms moet je crome eens terug afsluiten en opnieuw proberen. Gebruik anders een andere browser. Mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen