wortellica Geplaatst: 30 januari Geplaatst: 30 januari Mijn imperial dabman i200 heeft het begeven ( geeft geen geluid meer via speakers) dus ben op zoek naar iets soort gelijks. Hebben jullie tips bvd!
Moderator ceesv Geplaatst: 30 januari Moderator Geplaatst: 30 januari Wanneer die ontvanger je goed bevallen is, hij is nog steeds te koop. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
mereltje Geplaatst: 30 januari Geplaatst: 30 januari (aangepast) Maar als internetradio is hij niet meer te gebruiken Zie het item hierover op totaal tv 30 januari aangepast door mereltje 1 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
mereltje Geplaatst: 30 januari Geplaatst: 30 januari 17 minuten geleden, mereltje zei: Maar als internetradio is hij niet meer te gebruiken Zie het item hierover op totaal tv aanvulling op Tweakers Forum Beeld en geluid Audio en hifi Imperial Dabman internet radio problemen 3 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
wortellica Geplaatst: 31 januari Auteur Geplaatst: 31 januari Ook dat werkt niet meer, maar ook geen geluid bij mij, ook niet met dab etc
Oplossing Tonskidutch Geplaatst: 31 januari Oplossing Geplaatst: 31 januari Buurman heeft deze staan, een stand alone radio met keigoed geluid en veel streaming diensten met Dab+ Teufel RADIO 3SIXTY DAB+ /internetradio met talrijke streamingopties Spotify, Amazon Music, klok en wekker DAB+, FM en internetradio 360-gradengeluid met geïntegreerde subwoofer er zijn ook andere, maar wel altijd goed kijken naar de content providers voor internetradio (die willen steeds vaker / meer geld voor hun diensten ~ certificaten) 1 Thunderstruck AC~DC
wortellica Geplaatst: 31 januari Auteur Geplaatst: 31 januari 1 uur terug, Tonskidutch zei: Buurman heeft deze staan, een stand alone radio met keigoed geluid en veel streaming diensten met Dab+ Teufel RADIO 3SIXTY DAB+ /internetradio met talrijke streamingopties Spotify, Amazon Music, klok en wekker DAB+, FM en internetradio 360-gradengeluid met geïntegreerde subwoofer er zijn ook andere, maar wel altijd goed kijken naar de content providers voor internetradio (die willen steeds vaker / meer geld voor hun diensten ~ certificaten) Grappig had deze net besteld!
Tonskidutch Geplaatst: 31 januari Geplaatst: 31 januari AHA, kijk toch alweer een leuk toeval. maar die klinkt echt goed!!! Thunderstruck AC~DC
wortellica Geplaatst: 31 januari Auteur Geplaatst: 31 januari Ik had goede reviews gelezen en gezien, ik ben benieuwd....
mereltje Geplaatst: 31 januari Geplaatst: 31 januari Vandaag een update gehad werkt weer als vanouds Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
wortellica Geplaatst: 5 februari Auteur Geplaatst: 5 februari Op 31-1-2025 om 13:00, Tonskidutch zei: AHA, kijk toch alweer een leuk toeval. maar die klinkt echt goed!!! Wat een geluid, geweldig! 1
Tonskidutch Geplaatst: 5 februari Geplaatst: 5 februari In de witte uitvoering is het ook een een goed ontwerp vind ik en duidelijk afleesbaar display en functietoetsen. In mijn woonkamer heb ik ook alle speakers van Teufel, keigoed! 1 Thunderstruck AC~DC
JoeC Geplaatst: 5 februari Geplaatst: 5 februari Kun je met die radio's eigenlijk zelf je lijst met internet "zenders" bewerken of ben je altijd afhankelijk van een 3e partij?
wortellica Geplaatst: 5 februari Auteur Geplaatst: 5 februari 2 uren geleden, JoeC zei: Kun je met die radio's eigenlijk zelf je lijst met internet "zenders" bewerken of ben je altijd afhankelijk van een 3e partij? Ik denk dat dat niet gaat, maar je kunt bij de teufel 30 voorkeuze zenders opslaan en een aantal favorieten.
JoeC Geplaatst: 6 februari Geplaatst: 6 februari (aangepast) 21 uren geleden, wortellica zei: Ik denk dat dat niet gaat, maar je kunt bij de teufel 30 voorkeuze zenders opslaan en een aantal favorieten. De vraag kwam vooral uit: De radio gaat vast langer mee dan de kanalenprovider (30 jaar oid). Voorkeurszenders lost dat natuurlijk niet op. NB: De vraag is natuurlijk of ik nog 30 jaar meega 6 februari aangepast door JoeC 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen