kees321 Geplaatst: 7 februari Geplaatst: 7 februari Op 30-1-2025 om 21:16, mereltje zei: Maar als internetradio is hij niet meer te gebruiken Zie het item hierover op totaal tv Op 30-1-2025 om 21:34, mereltje zei: aanvulling op Tweakers Forum Beeld en geluid Audio en hifi Imperial Dabman internet radio problemen Daar zie ik de "oplossing" toch ook bij staan (nu), nl : Quote Ik heb de URL geblokkeerd in m'n router: https://coverartarchive.org.
Tonskidutch Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari Als je titel / vraag goed leest is dat één mogelijkheid maar niet de oplossing die wortellica koos. Thunderstruck AC~DC
kees321 Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari O ja, ik moest het weer even terug-door lezen. Als ik het goed begrijp dan lijkt de radio stuk omdat er ergens een server is uitgezet ? En daar is een omweg voor gevonden. Maar de vraagsteller heeft al wat anders gekocht, en wat gedaan met de "defecte" radio ? Ik vrees dat we dit soort dingen nog veel vaker gaan zien. Maar, wacht even : Op 31-1-2025 om 07:29, wortellica zei: Ook dat werkt niet meer, maar ook geen geluid bij mij, ook niet met dab etc Dan lijkt die toch echt stuk, maar misschien reparabel ?
Drs. IJzerbout Geplaatst: 15 februari Geplaatst: 15 februari Op 31-1-2025 om 10:46, Tonskidutch zei: DAB+, FM en internetradio Wat…..😳 geen middengolf? Dan zou dat niks voor mij zijn. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
hugogertie Geplaatst: dinsdag om 11:10 Geplaatst: dinsdag om 11:10 (aangepast) Op 5-2-2025 om 14:10, JoeC zei: Kun je met die radio's eigenlijk zelf je lijst met internet "zenders" bewerken of ben je altijd afhankelijk van een 3e partij? Wanneer je een Fritzbox als router bezit kun je daar van een internet radio station zelf een link in plaatsen en die via je eigen netwerk delen. Wij hadden het probleem met Yamaha receivers dat de internetstations het niet meer deden en je plots voor moest betalen, nu zet ik de link in de Fritzbox router en via de link in de AV controller kan ik naar de mediaserver in de Fritzbox waar ik de internet stations kan kiezen in mijn volgorde en als er iets veranderd kan ik dat zo aanpassen in de Fritzbox. Ik weet niet of dit ook met andere merken zo werkt. dinsdag om 11:11 aangepast door hugogertie VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
digitaal kijker Geplaatst: dinsdag om 13:20 Geplaatst: dinsdag om 13:20 kan je hier niks mee, is gratis en werkt met mijn internet radio ook, https://airable.fm/auth account aanmaken en linken aan je toestel en je kan tot 1000 internetradio zenders er instellen en je eigen internetradio's ook. zeer handig en gratis. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen