bliksem Geplaatst: 13 november 2002 Geplaatst: 13 november 2002 heeft iemant al iets gelezen over externe mogelijk hedden van db met gebruik van de usb Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Gast Geplaatst: 14 november 2002 Geplaatst: 14 november 2002 als er usb poorten op zitten lijkt me dat gewoon te kunnen (even onder voorbehoud dat er support voor usb zit in de kernel voor deze cpu, heb alleen ervaring met i386/sun/alpha) hd zal denk ik het makkelijkst gaan, die kan je nml gewoon mounten onder een directory maargoed interne hd lijkt me groot zat toch ? (tot 320gb?) dvd/cd brander moet je ook nog even programma compilen voor deze cpu die cd/dvd kan schrijven ook samen werken met interface als je het vanuit menu wilt doen zal misschien even lastig worden maar het zou allemaal moeten kunnen in principe...
bliksem Geplaatst: 14 november 2002 Auteur Geplaatst: 14 november 2002 ddx dus geduld is nog steeds een goede zaak als je de db koopt ik wacht rustig af zolang er geen goede drivers zijn voor usb mogelijk heden of de db moet meer kunnen buiten de hd dan mijn humaxs groetjes Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Gast Geplaatst: 14 november 2002 Geplaatst: 14 november 2002 naja voordeel van db is dat er netwerk aansluiting opzit en zoals ik nu heb gezien heb je standaard de mogelijkheid om je files over het netwerk via windowsclient te benaderen dus die extra hd/brander hang je gewoon in je pc als je iets meer verstand hebt van linux, kan je natuurlijk veel meer doen alleen dat is allemaal niet standaard supported...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen