Ga naar inhoud

Is mijn "box" kapot? Hij laadt geen enkele zender meer. Graag hulp voor deze amateur.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Al eerder had ik dit gepost ook omdat er geen enkele zender binnenkwam. Ik heb toen alle zenders opnieuw kunnen binnenhalen en had weer ontvangst/beeld.

Na een poosje hetzelfde probleem. Maar nu opnieuw de zenders laden leverde niets op.

Ik heb een VU+ UNO 4k SE en een echte multitenne (4 LNB's). 

Op mijn oude M7 CD box komen wel  alle zenders via dezelfde schotel binnen !!

Op mijn display verschijnt het Open Pli logo (release 7.3) en dat blijft staan! Ik heb aan de instellingen niets gewijzigd (toch gecheckt: astra 19,2 -->poort A, Hotbird-->poort B, Astra 23,5--> poort C en Astra 28,3-->poort D)

Vgl. Mimisku in de vorige post: is de oorzaak: kanaallijst corrupt of tuner instellingen fout of Hardware defect.

Toen ik opnieuw probeerde zenders binnen te halen (Fastscan) meteen de melding "zoeken mislukt" (andere zoekmethodes leveren (logisch?) ook niets op.

Moet ik misschien opnieuw Openpli installeren of een nieuwe VU+ kopen (liever niet 😡) Alle suggesties zijn welkom, alvast dank hiervoor.

Geplaatst:

heb je er een duo tuner inzitten ? en is de coax op vb tuner 1 of 2 aangesloten 

anders de andere tuner ook het zelfde instellen 

2x Dreambox 900UHD   TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen