Zorba Geplaatst: gisteren om 07:17 Geplaatst: gisteren om 07:17 Is er een oplossing voor? Zorba VUDUO4kSE- VU Duo²- X-trend 4000
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 07:40 Moderator Geplaatst: gisteren om 07:40 De VU kan het, maar kan de door jou gebruikte software het? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mimisiku Geplaatst: gisteren om 11:28 Geplaatst: gisteren om 11:28 Met VTI gaat dat automatisch, OpenPli middels /etc/ciplus invoering. Vraag is of je dat nog wil. Verplicht betalen voor een stortvloed aan reclame en nauwelijks interessante kanalen.. Maar persoonlijk natuurlijk.. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 12:23 Geplaatst: gisteren om 12:23 Evident dat @Zorba dat wil. Echter is nog niet duidelijk met welk image @Zorba de Vu+ heeft geflashed. Our Love Is Her To Stay Natalie Cole
Zorba Geplaatst: 20 uren geleden Auteur Geplaatst: 20 uren geleden Open pli 9.0 Zorba VUDUO4kSE- VU Duo²- X-trend 4000
Moderator Oplossing ceesv Geplaatst: 20 uren geleden Moderator Oplossing Geplaatst: 20 uren geleden Dan zal je daarvoor bij openpli extra software moeten installeren. Of je flasht VTi. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Zorba Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Ik heb altijd open pli geflasht en ben niet vertrouwd met vti ,vind ik hier ergens een goeie handleiding hoe je dit doet op het forum? Zorba VUDUO4kSE- VU Duo²- X-trend 4000
Moderator ceesv Geplaatst: 5 uren geleden Moderator Geplaatst: 5 uren geleden Bij Vti zit het standaard in het programma. Openpli zal je zelf moeten installeren. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden de tutorial heb je al gevonden zag ik, omdat je in dat topic aanwezig was VTI is gewoon een iets andere smaak @Zorba en ook in OpenPli werkt het als je kijkt naar wat @ceesv schreef Our Love Is Her To Stay Natalie Cole
Zorba Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden blijkbaar werkt dit niet op de vuduo 4kse volgens de topic hierboven van ceesv ? Zorba VUDUO4kSE- VU Duo²- X-trend 4000
Mimisiku Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Dat werkt prima op alle recente VU+ modellen... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Moderator ceesv Geplaatst: 4 uren geleden Moderator Geplaatst: 4 uren geleden Kan je een how to do beschrijving geven om open pli die module te laten lezen aub. En wat moet er gedownload worden? Ik gebruik VTi voor mijn Vu+ ontvanger, ik kan je daar niet mee helpen. Maar in de door mij hierboven geposte bijdrage staat precies vermeld wat je moet doen. Wanneer dat niet werkt bij jou blijft de optie VTi over. Bedenk dat een Cam 803 CI module de mogelijkheden van je ontvanger beperkt. Het beste is om een losse kaart te gebruiken in dit soort ontvangers. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Zorba Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden bedankt om jullie reacties ik zal een proberen op mijn oude Dreambox HD 800 VTI te plaatsen voor ik op mijn huidige boxen probeer. THX Zorba VUDUO4kSE- VU Duo²- X-trend 4000
Zorba Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Ja! de slimste van de klas VTI is blijkbaar enkel voor VU boxen Zorba VUDUO4kSE- VU Duo²- X-trend 4000
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden VTi is speciaal en exclusief voor VU+ boxen, de oorspronkelijke box uit de openingspost van dit onderwerp. Vuduo4kse niet geschikt om module 803 te lezen? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen