Sandra- Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden (aangepast) Sinds update 04.51.05 werkt internet van mijn LG tv niet meer en ook HbbTV niet. Dit viel mij niet meteen op omdat ik meestal via satelliet kijk. Geen enkele app is nog te gebruiken. Nu heb ik ook een Android stick en dat werkt allemaal perfect. Het ligt dus niet aan de internetverbinding. Weet iemand hoe ik de vorige versie kan terugzetten want deze kon ik wel van de website van LG downloaden. Helaas wil de TV niet downgraden via USB. 3 uren geleden aangepast door Sandra-
Moderator ceesv Geplaatst: 6 uren geleden Moderator Geplaatst: 6 uren geleden Helaas kan je doorgaans tv's niet downgraden. Omdat het gissen is welke LG tv je hebt kunnen we je nu niet verder helpen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sandra- Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Het type is 32LQ63006LA en bij TV info staat webOS22 / 7.5.0-22
Sandra- Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Dat heb ik al geprobeerd, maar die update kan ik op deze manier niet verwijderen.
Moderator ceesv Geplaatst: 4 uren geleden Moderator Geplaatst: 4 uren geleden Maar wat werkt er niet? Heeft de tv wel verbinding met het netwerk of moet je de netwerk verbinding opnieuw instellen. Is de tv bekabeld verbonden of via wifi. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sandra- Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) De ontvangst is via wifi en volgens de instellingen in de TV is er verbinding met internet. Nooit een probleem gehad tot deze update. Geen enkele app wil opstarten en als ik langer wacht krijg ik tekst in beeld dat er geen verbinding is. Start ik echter de Android stick dan werken de apps op de stick gewoon zonder problemen. 3 uren geleden aangepast door Sandra-
Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Moderator Geplaatst: 3 uren geleden Ik zou die wifi verbinding wissen en de tv eens bekabeld aansluiten. Heb je geen mogelijkheid de kabel te gebruiken, zou ik daarna de wifi verbinding opnieuw installeren. Wifi is niet de meest ideale verbinding. Werkt het dan nog niet zal je moeten wachten op de volgende update. Neem in dat geval contact op met de LG servicedienst. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
wanderer Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) wifi opnieuw instellen op de tv of modem opnieuw opstarten..... 2 uren geleden aangepast door wanderer Samsung 40D6510WS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen