Ga naar inhoud

Gratis: 5 PCB's Supra 2.0 - High End Preamp for platenspeler [150616-I]

Aanbevolen berichten

• Beheerder
Geplaatst:

Omdat een PCB fabrikant mij per abuis de verkeerde PCB's gestuurd heeft, heb ik ze ongebruikt liggen.

Het is dit ontwerp: https://www.elektormagazine.nl/labs/supra-20-high-end-preamp-for-record-player-150616-i

Als je zelf met postnl een pre-paid pakketpost labeltje maakt met als ontvanger je eigen adres, stuur ik ze graag voor je op. Alleen als je dat zelf doet, ik wil er zelf zo weinig mogelijk werk aan hebben :)

IMG_9177.JPG

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• Beheerder
Geplaatst:

+/- 300 gram

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Bedankt voor de info , dit gaat mij niet lukken , want ik kan de app niet installeren op mijn laptop, ik ben niet zo deskundig wat dat betreft.

V.G. Henkie192

Geplaatst:

Sorry , maar dit is te ingewikkeld voor mij , bedankt voor de moeite, ik heb dit ook bij een post nl agentschap gevraagd en die wisten dit ook niet.

V.G. Henkie192

• Beheerder
Geplaatst:

Jij heb toch een brievenbus-pakketje gekocht? Dan heb je als het goed is bij de ontvanger je eigen adres ingevuld, op doorgaan geklikt en daarna bij 'Wat zijn jouw gegevens?'  je eigen e-mailadres ingevuld en betaald.

Daarna ontvang een e-mail van postnl met daarin het verzendlabel. Postnl heeft dit allemaal zo eenvoudig gemaakt dat het eigenlijk niet verkeerd kan gaan.

CleanShot 2025-02-03 at 20.06.17.png

Geplaatst:

Bij wat zijn jou gegevens : heb ik  weer naam , adres en email enz. ingevuld . Ik wist niet dat ik een verzendlabel zou ontvangen. Heb op  mijn mail gezocht en daar staat dat ik voor het label in moet loggen op de app om dat te ontvangen, snap er nu echt niets meer van, als het zo simpel is , waarom ontvang ik dan niet automatisch zo een label na het aanmaken van de opdracht ?Fijne avond : Henkie192.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...