Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden ik had het al aangekaart in dit bericht hier motjes Maar verdulleme nu is er weer een invasie. Na 3 maanden. Vooral in de slaapkamer. Kan het zijn dat ik die meegenomen heb uit de kringloop winkel? Want ik heb enkele kleren die in mijn kleren kast erbij zijn gekomen. Ik kan me geen andere vernieuwing voorstellen. Of toch die nieuwe secondhand receiver? Our Love Is Her To Stay Natalie Cole
Con Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Ik kan mij voorstellen dat je kleding uit de kringloopwinkel eerst wast. Maar nu weet ik niet of motjes kunnen zwemmen en van een warm bad houden. Ben geen mottenfluisteraar. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) die worden in de kringloop winkel (waar ik ben geweest) enkel gewassen en gestreken geaccepteerd, maar ze hangen er wel maanden... 3 uren geleden aangepast door Tonskidutch Our Love Is Her To Stay Natalie Cole
Mojo Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 37 minuten geleden, Tonskidutch zei: Kan het zijn dat ik die meegenomen heb uit de kringloop winkel? Want ik heb enkele kleren die in mijn kleren kast erbij zijn gekomen. Effe de nieuwe kleren koken dan zijn ze wel weg. En de volgende keer alleen XXXXXXXL kleding meenemen 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden ja jij bent ook een echte hulp ik zal eens wat cedar hout spanen in mijn kledingkast hangen. Our Love Is Her To Stay Natalie Cole
Mojo Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Heb je al gezongen voor ze? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden tuurlijk... ze vreten wel alles waar puur wol in zit Our Love Is Her To Stay Natalie Cole
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen