Ga naar inhoud

motten invasie

Ga naar oplossing Opgelost door gerrit B,

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja maar ik heb geen visvoer 😁 in huis.

Maar ontdekte in oktober dat, dat gespuis als die larven van motten, zelfs je paneermeel in de gesloten verpakking grandioos lekker vinden.

Rijst, meel, paneermeel, pasta, maizena, je wol trui, je wollen sokken.

Ik heb nu een nieuwe bron ontdekt, meegenomen uit de supermarkt afgelopen week... >>>  Nudels die je in 3 minuten gaar hebt als je er kokend water op gegoten hebt. Die verpakking en de Conimex Nudels zelf was ook weer helemaal met slijmige larven voorzien.

Miljaar.

Dan maar weer alles schoonmaken en helaas ook weggooien van levensmiddelen!

smakelijk eten, maar uh vegetarisch ben je dan nog niet.

Stay Awhile

Röyksopp, Susanne Sundfor

Geplaatst:

Uh pardon dit is een helder topic over motten en verwees enkel met een link naar een eerder aangekaart probleem in het topic fruitvliegjes.

Duidelijker kunnen we het niet maken.

Stay Awhile

Röyksopp, Susanne Sundfor

Geplaatst:
11 uren geleden, Tonskidutch zei:

Ja maar ik heb geen visvoer 😁 in huis.

Maken die beestjes geen onderscheid in hoor, eten is eten en of het nu maismeel is koekjesmeel, pasta, rijst, puddingpoeder, polenta, maizena of gewoon een pak om een appeltaart te bakken ze lusten alles.

Nou ja bijna alles want ik heb ook notenmeel staan, zemelen en copra melasse maar dat is blijkbaar niet lekker want heb ze daar nog nooit in gezien.

Ook maakt het soort plastic zak blijkbaar uit want ik heb voer in gewone plastic zakken en daar vreten die torretjes gewoon gaten in, maar ik heb ook voer in zakken wat op een soort cellofaan lijkt en daar komen ze niet in.

Maar zoals gezegd heb ik nu alles opgedeeld in een groot aantal emmers die luchtdicht afsluiten zodat ze niet van de ene emmer naar de andere kunnen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen