Tonskidutch Geplaatst: maandag om 15:12 Auteur Geplaatst: maandag om 15:12 het ledlampje van mijn workstation vinden ze veel leuker, gezien de platgeslagen motten aan de muur waar het ledlampje op schijnt en reflecteert. 🙄 Minuano Pat Metheny Group
gerrit B Geplaatst: maandag om 15:30 Geplaatst: maandag om 15:30 Bouw zo'n lampje in je insectenlamp en de motten geven nog 1 keer licht 😁 Werkt je lamp trouwens wel als je zegt dat er niets inzit? Even een wattenstaafje oid. vochtig maken en tegen de draden houden, knettert die dan zou hij het moeten doen, hoor/zie je niets dan kon hij wel eens stuk kunnen zijn en weet je meteen waarom je er geen motten mee vangt. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: maandag om 15:33 Auteur Geplaatst: maandag om 15:33 (aangepast) Dat heb ik gemerkt, de draden werken, of het 4000 volt of 6000 is kon ik niet meten. Maar een snippertje alufolie erin blazen was spectaculair. Ik wacht op de muggen en vliegen deze zomer, motten vinden er niks aan. ik wil niet te negatief overkomen maar het is gewoon frustrerend. maandag om 15:37 aangepast door Tonskidutch Minuano Pat Metheny Group
minplus Geplaatst: maandag om 15:49 Geplaatst: maandag om 15:49 Gewoon de stoomreiniger lenen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen