Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik gebruik nog steeds de VU+ Solo-4K, het nadeel hiervan is geen streaming.

Ooit wilde ik overstappen op de VU+ Ultimo-4K, maar die was toen al niet meer leverbaar.

Is de VU+ DUO-4K SE de opvolger van de VU+ Ultimo-4K en qua mogelijkheden hetzelfde.

Kan je met de VU+ DUO-4K SE wel streamen en wat zit er extra op de BT uitvoering van deze VU+.

Welke tuner is aan te bevelen?

Wie gebruikt deze DUO-4K SE en wil zijn ervaringen hier plaatsen.

CAHORS Big BiSat met Twin LNB's 5xRELOOK RE-T1EC & 3xVENTON Rocket EXL-T 

op 8 Satellieten:  05.0˚W / 04.8˚E / 09.0˚E / 13.0˚E / 16.0˚E / 19.2˚E / 23.5˚E / 28.2˚E

PANASONIC OLED TX-65JZW984 4K UHD / VU+ SOLO-4K UHD / VANTAGE 8000-S HD

Latitude: 52.2933 / Longitude: 4.9827 / AVATAR: IntelSat bij Langendorf (D) Foto 01 Sept. 2010

Geplaatst:

waarom zou die geen streaming kunnen en wat bedoel je juist met streaming ? Iptv gaat daar prima mee

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Uh ook eigenaren van de SOLO4K en de ULTIMO4K kunnen je helpen met een antwoord.

Alle Vu+ receivers kunnen streamen.

Als je een Single tuner hebt kun je streamen naar één ander apparaat.

Als je een twin tuner hebt zoals die SOLO4K van jouw kun je ook streamen en afhankelijk qua tuner configuratie naar twee andere apparaten.

Het aantal vrije tuners bepaalt dus of er een stream opgebouwd kan worden, terwijl de eigenlijke receiver zelf ook op dat kanaal kijkt.

Maar hetgeen je ontvangt bepaalt wel of er via een codeersysteem gedecodeerd beeld wordt doorgegeven aan de receiver zelf of aan een andere receiver of pC, want er zijn met de moderne smartcards SID limitaties zoals bij CDS en TVV. Daar is namelijk vaak maar één SID beschikbaar in plaats van 2 of meer zoals we dat van voor 2014 kennen.

Je hoeft helemaal geen nieuwe receiver om te kunnen streamen.

Our Love Is Her To Stay

Natalie Cole

Geplaatst:

BT = bluetooth

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

• Moderator
Geplaatst:

Bij de BT versies zit een afstandbediening op bluetooth, je hoeft dus geen zichtcontact te hebben tussen de afstand bediening en de remote.

16 minuten geleden, dirk044 zei:

Ik gebruik nog steeds de VU+ Solo-4K, het nadeel hiervan is geen streaming.

Ik heb hem zelf in gebruik gehad, streamen ging prima.

Mijn ontvangers zijn met VTi geflashed.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen