tokkio Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Ik heb een probleem met een (oude) DM 800,daar kan ik alleen wel een dreambox image op zetten, en ook de open pli2,1 maar daar zit geen oscam meer in, en hoe die er inzetten met DCC weet ik niet, iets met TMP ,maar verder gaat het niet ,en ook de open pli 4,(Mimimisiku)werkt ,iet, die laat alleen de afbeelding van een dreambox zien, ook een open pli 6,2 origineel die start zelfs niet, wel een Black hole, maar daar krijg ik geen oscam in,ik krijg het niet voor elkaar, en in die open pli 4, of 6,of 7 en 7,2 krijg ik een ro 1 ca no found .ook open TS laat alleen een afbeelding zien, en blijft er op hangen. ik probeer die DM 800 te reanimeren maar dat lukt niet, nu ben ik die open pli 4 via Dreamup te flachen, misschien lukt het ,afwachten ,maar echt veel images zijn er niet voor de oude DM 800 alle tips welkom. Dreambox 800 Se multytenne qatro,hotbird,astra 1,2,3.
Alex1970 Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) Enige goede PLi image voor de Dreambox DM800HD is die PLi 4 versie. Ik moet de mijne om weer eens opnieuw flashen maar volgens mij had ik er cccam op draaien, het enige wat die nl. doet is verbinding maken met mijn andere ontvanger waar de kaarten in zitten. Om te flashen zet je de spanning op de box terwijl je de powerknop ingedrukt houdt, dan gaat de box in stop-mode en het IP-adres wat-ie van je DHCP-server heeft gekregen staat dan op het display. Maak in een browser verbinding met dat IP-adres en upload het image. 3 uren geleden aangepast door Alex1970 Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Mimisiku Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Dat is heel simpel... Even uitgaande van het feit dat de OpenPli 4.0 feed niet meer live is (weet dat niet zeker). Je stopt Enigma2 met INIT 4. Dan kopieer je een compatibele oscam binary naar /usr/bin. Deze rename je naar dccamd en geef je attribuut 755. Vervolgens INIT 3 en het enige wat nog rest is de eigen oscam bestanden te plaatsen (meestal in /etc/tuxbox/config/oscam Andere optie is om SoftcamManager2.0 te installeren.. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen