Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Andere mogelijkheid is een .IPK versie, dat zijn installeerbare softcam bestanden die jij in /tmp map zet en vervolgens vanuit de image of middels shell kunt installeren. Dan hoef je eigenlijk verder helemaal niks te doen.  Hetzelfde kun je doen met plugins trouwens.

Dat bedoel ik , alleen weet ik niet hoe het moet, ik zou graag een handleiding hebben,de handleinig die ik vind is gebaseerd op een open pli waar alles nof inzit, dat kan ik wel ,dat gaat zelfs nog op een DM 800SE,maar op een image voor de DM 800hd vind men niets meer.

Dreambox 800 Se multytenne qatro,hotbird,astra 1,2,3.

Geplaatst:

Geen idee waar @tokkiowoont. Hij mag altijd langskomen. Regel ik het voor hem. 

De oscam zal nog uit de trunk 1.00 stammen. De SE liep al met de 1.20 en we zitten inmiddels op 2.00

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:

Ik denk dat ik geen DM800 van de eerste generatie heb, alleen al omdat er een verwisselbare tuner in zit, maar waar kan ik dat aan zien?

Nadat ik 'm geflasht had, kabelscan gedaan en kon ik oscam downloaden en installeren.

Dit staat bij Device Info:

Device Info:
  OEVersion:	PLi-OE
  Enigmaversion:	2016-04-03-(HEAD detached at e1cac85)
  Distroversion:	openpli
  Imageversion:	4.0
  Driverdate:	2.6.18-7.4-20131228a-r7.0
  Webifversion:	OWIF 0.4.8
  FPversion:	None
  Devicename:	DM800
  ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  Tuner
	Tuner A Model: Philips CU1216Mk3 (DVB-C)
  ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  HDD / USB
	ATA(Hitachi HTS54168) Capacity: 74.5 GB Free: 8 MB

@Mimisiku weet jij welk type DM800 dit is?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen